重有一日捱埋去---------
今日考普話"中文聆聽"
嚇死我 +_+
我考到一半
佢話得番五分鐘
都傻嘅
得十五分鐘去做幾part呀
痴線呀
好彩做得曬=)
-------------------------------------------------
中文重衰
聆聽大部份都係寫
痴線+_+
一路聽一路寫
点寫呀+_+/_______\*
聽日考埋中文說話同电腦就完喇=)
===================================
朋友
同飯好番喇=]
雖然佢重有DD串
但佢肯理我
我已經好開心=)
我对朋友咩都肯付出
飯==============原諒我
|