MySpace Music Playlist at MixPod.com
無聊...ar...
有冇人得閒陪我玩下嫁...
有冇人玩online game嫁??......??
留CM.........................................
今日...
打番機喇...
打到4點幾...
出街同fd&fd的gfd...哈...做左電燈膽= ="
好搞笑啊...kaka
番到黎...打機...
________________________________________
http://www.youtube.com/watch?v=618XCMzNby8
正!
無咩on過MSN喇...
溫書...
夜晚又係打機...
乖左嫁喇...唔係只有打機...有溫書...
ps 李寧 59lv 喇加油!
今日
打機打到喪曬....
無理個MSN
sorry...