今日是 F0rm 1 生涯 Last Day 的 Last Day .. 今日真係 Last Day 啦 `!
反而心情冇最後一日上堂咁沉重 .. 可能係之前而家沉重左 .. 而家都冇咩 Feeling -_-
---
今日因為係散學禮 + 惜別會 .. 所以大家都爭取時間 .. 係朝早玩啤牌 ~"~
唔知係唔係轉運 .. 有一 R0und 我竟然有 Dee 俘 L0r .. 對我離講已經係好好運 `
---
散學禮好悶 .. 原來個牧師同校長都差唔多咁長氣 .. 一講就講左半個鐘野 `
我後面條友真係好煩 .. 又狂用張紙整我背脊 .. 又狂踢我張櫈 .. 唱歌又勁大聲 @_@
去到惜別會 .. 係送野畀校長 .. 我地 1C 班既代表係班會副主席段生同王小姐 !
奶奶彭校長接受 .. 多謝晒 3 位咁假既笑容 .. 同今日惜別會簡直係絕配 ~"~
好出奇地黎校長唔講野 .. 可能年紀大 .. 機器壞 .. 以前講得太多野 .. 身體唔掂掛 ..
---
完左惜別會 .. 返去班房 .. 又到可愛的 MISS YEUNG 姐姐講野既時候了 `
我冇好畀心機聽佢講咩 .. 因為我要畫果張卡 ~"~ 畫到我痴左線 @[]@
試問點可能係果咁少少時間到 .. 畫晒班上 40 人呢 ?! 我已經盡可能畫好 D 嫁喇 ..
之後 MISS YEUNG 唱左首歌畀我地聽 .. 瑩瑩錄低左 .. 正爆了 `
MISS YEUNG 又買左 D 禮物畀某 D 人 ` 當然包括我啦 XDDDDDDDDD
有份收禮物既有 2 類人 :: 考全班頭 1o 名同埋勞苦功高既服務人士 ..
無聊得濟 .. 講下邊個考頭 10 名先 xP ( 倒數先 )
1o - 陳寶焯霖先生
o9 - 王嘉愉小姐
o8 - 楊俊傑先生 ( 一個有些驚但其實好正常的消息 )
o7 - 陳昌建先生 ( PIG EAR .. 會唔會入精英班嫁你 -[]-` )
o6 - YAMMIE 姐 ( 好野 ` YAMMIE 姐好野 yah00 )
o5 - 瑩瑩 ( 好瑩瑩 ` 只是比毛毛低點兒罷了 xD )
o4 - 王子毛 ( 勁多人以為我低過王子毛 L0r -_- )
o3 - 本人 ( 比毛毛高 .. 毛毛你恨唔到喇嫁 ;P )
o2 - CINDY ( 很正常 @u@ )
o1 - LING LING 班草!
果然是 LING LING .. 大熱就是大熱 ` 平均分竟達 83.3o .. 變態的 !
然後就係 MISS YEUNG 畀我既評語 .. 睇到好多人都笑 .. 真係咁好笑咩 ???????
聰穎力學,文理均優,甚有美術天分,惟宜多注意儀態。
一個咁有儀態既人仲要注意咩 -[]-` 明明已經好有儀態 ( 淚 ) .. 我真係好粗魯咩 ..
---
完了 LAST DAY .. 走左去同 MISS YEUNG 影相 .. @_@
影完就搵 PAUL SIR .. 拎左佢 E-MAIL .. 仲同佢影埋相 .. 仲呃左佢 24 蚊 @u@
至於係點呃 .. 唔好理 .. 最重要既 PAUL SIR 竟然係畀錢我地 .. 真好人 `
好唔捨得以上 2 位老師啊 ` 點解一走就走 2 個咁好人既老師 ?
又唔見 MISS MOK .. MISS CHIU 果 D 走 .. 點解要走 D 好人 ????!!!!!!
之後見到 MR.CHOW .. 又同佢影相 .. 我地未影相既時侯係到等佢 ..
見到佢 D POSE .. 真係勁樣衰 .. 有機會我要示範一下 XD
相 -[]-`

三位表現出中國女仕的賢良淑德 ` 左起 - 瑩瑩 .. miss yeung .. 仙蒂美人

因為瑩瑩手震 .. 我個樣好睇左 -[]-`

靚仔 PAUL SIR .. 你走左我會好掛住你 ( 爭我地果 1 蚊 ) 嫁 `

瑩瑩同薯頭同埋我不知用左幾多口水去呃返離既錢 :D

諗起佢個可愛小 YEAH YEAH .. 我忍唔住笑 -_-

蘚子菌畀人謀殺既一刻 .. 仲望緊鏡頭 -[]-`
|