Shi0417
 
Rikuson. Hakugen. Mouki.
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Newest Journal

Dear Ms. 屎忽欣
Ouch
結果…
聖誕老人。
開放日。

Categories
全部 (132)
100q (4)
Design (1)
Family (6)
Feelings (8)
Miscellanea (29)
Rubbish (2)
School (55)
未分類 (27)

Comments
最近三個月尚無任何留言

 
Doll - Doll


Clock



Link
Cindys Blog
JT's blog
Mizus Blog
Qos Blog
Queenies Blog
Tungs Blog
Tungs Xanga
Winnies Blog
Winnies Xanga
Yammies Blog

Statistic
文章總數: 132
留言總數: 344
今日人氣: 5
累積人氣: 4903

Sitesearch 
RSS Feed

2008 年 7 月 11 日  星期五


1 1 / 7 分類: School

今日是 F0rm 1 生涯 Last Day 的 Last Day .. 今日真係 Last Day 啦 `!
反而心情冇最後一日上堂咁沉重 .. 可能係之前而家沉重左 .. 而家都冇咩 Feeling -_-

---

今日因為係散學禮 + 惜別會 .. 所以大家都爭取時間 .. 係朝早玩啤牌 ~"~
唔知係唔係轉運 .. 有一 R0und 我竟然有 Dee 俘 L0r .. 對我離講已經係好好運 `

---

散學禮好悶 .. 原來個牧師同校長都差唔多咁長氣 .. 一講就講左半個鐘野 `
我後面條友真係好煩 .. 又狂用張紙整我背脊 .. 又狂踢我張櫈 .. 唱歌又勁大聲 @_@

去到惜別會 .. 係送野畀校長 .. 我地 1C 班既代表係班會副主席段生同王小姐 !
奶奶彭校長接受 .. 多謝晒 3 位咁假既笑容 .. 同今日惜別會簡直係絕配 ~"~
好出奇地黎校長唔講野 .. 可能年紀大 .. 機器壞 .. 以前講得太多野 .. 身體唔掂掛 ..

---

完左惜別會 .. 返去班房 .. 又到可愛的 MISS YEUNG 姐姐講野既時候了 `
我冇好畀心機聽佢講咩 .. 因為我要畫果張卡 ~"~ 畫到我痴左線 @[]@
試問點可能係果咁少少時間到 .. 畫晒班上 40 人呢 ?! 我已經盡可能畫好 D 嫁喇 ..
之後 MISS YEUNG 唱左首歌畀我地聽 .. 瑩瑩錄低左 .. 正爆了 `
MISS YEUNG 又買左 D 禮物畀某 D 人 ` 當然包括我啦 XDDDDDDDDD
有份收禮物既有 2 類人 :: 考全班頭 1o 名同埋勞苦功高既服務人士 ..

無聊得濟 .. 講下邊個考頭 10 名先 xP ( 倒數先 )
1o - 陳焯霖先生
o9 - 王嘉愉小姐
o8 - 楊俊傑先生 ( 一個有些驚但其實好正常的消息 )
o7 - 陳昌建先生 ( PIG EAR .. 會唔會入精英班嫁你 -[]-` )
o6 - YAMMIE 姐 ( 好野 ` YAMMIE 姐好野 yah00 )
o5 - 瑩瑩 ( 好瑩瑩 ` 只是比毛毛低點兒罷了 xD )
o4 - 王子毛 ( 勁多人以為我低過王子毛 L0r -_- )
o3 - 本人 ( 比毛毛高 .. 毛毛你恨唔到喇嫁 ;P )
o2 - CINDY ( 很正常 @u@ )
o1 - LING LING 班草!

果然是 LING LING .. 大熱就是大熱 ` 平均分竟達 83.3o .. 變態的 !

然後就係 MISS YEUNG 畀我既評語 .. 睇到好多人都笑 .. 真係咁好笑咩 ???????
聰穎力學,文理均優,甚有美術天分,惟宜多注意儀態
一個咁有儀態既人仲要注意咩 -[]-` 明明已經好有儀態 ( 淚 ) .. 我真係好粗魯咩 ..

---

完了 LAST DAY .. 走左去同 MISS YEUNG 影相 .. @_@
影完就搵 PAUL SIR .. 拎左佢 E-MAIL .. 仲同佢影埋相 .. 仲呃左佢 24 蚊 @u@
至於係點呃 .. 唔好理 .. 最重要既 PAUL SIR 竟然係畀錢我地 .. 真好人 `
好唔捨得以上 2 位老師啊 ` 點解一走就走 2 個咁好人既老師 ?
又唔見 MISS MOK .. MISS CHIU 果 D 走 .. 點解要走 D 好人 ????!!!!!!
之後見到 MR.CHOW .. 又同佢影相 .. 我地未影相既時侯係到等佢 ..
見到佢 D POSE .. 真係勁樣衰 .. 有機會我要示範一下 XD

相 -[]-`

三位表現出中國女仕的賢良淑德 ` 左起 - 瑩瑩 .. miss yeung .. 仙蒂美人


因為瑩瑩手震 .. 我個樣好睇左 -[]-`


靚仔 PAUL SIR .. 你走左我會好掛住你 ( 爭我地果 1 蚊 ) 嫁 `


瑩瑩同薯頭同埋我不知用左幾多口水去呃返離既錢 :D


諗起佢個可愛小 YEAH YEAH .. 我忍唔住笑 -_-


蘚子菌畀人謀殺既一刻 .. 仲望緊鏡頭 -[]-`






訪客留言 (返回 shi0417 的日誌)


ginl ginl 於 2016-03-05 05:31 AM 發表:
Interesting comments! After all these years, your words are like a time box. I personally thanks for your nice opinion about me :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lianni3677 於 2008-07-12 04:24 PM 發表:
`___γθ/\/\2εητ∮。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lianni3677 於 2008-07-12 04:24 PM 發表:
`___γθ/\/\2εητ∮。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lianni3677 於 2008-07-12 04:23 PM 發表:
`___γθ/\/\2εητ∮。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lianni3677 於 2008-07-12 04:23 PM 發表:
`___γθ/\/\2εητ∮。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lianni3677 於 2008-07-12 04:23 PM 發表:
`___γθ/\/\2εητ∮。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lianni3677 於 2008-07-12 04:22 PM 發表:
`___γθ/\/\2εητ∮。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lianni3677 於 2008-07-12 04:22 PM 發表:
`___γθ/\/\2εητ∮。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lianni3677 於 2008-07-12 04:22 PM 發表:
`___γθ/\/\2εητ∮。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ashley_0306 於 2008-07-12 02:37 PM 發表:
cM`要回喲`
謝=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 



tofumonzter@createblog.com