| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
Newest Journal
Doll - Doll
Clock
Statistic
|
| 4 / 6 |
分類: School |
今日超 UNLUCKY .. 恨不得把今天殺掉 -___-
首先今日返學 .. 我行到就離到車站先發現一樣十分之重要既野 -
我冇帶銀包 @口@
於是我就用我既 9 小時 9 分鐘既狂奔狂奔左返歸 ( 我在效法小矮欣 )
好彩返到去都未係好遲 .. D MATHS 仲做得切 \@U@
之後 MISS YEUNG 入到離見到冇 DUSTER 就黑晒面 ..
勁嬲咁問 :: 邊個整爛 ?! 做得出點解唔敢認 ?!
我之不過係整爛 D 粉筆姐 -_- 之後又要我留堂 -33333333-`
仲要我呢 D 不知悔改既人寫悔過書 .. 以下係內容 ( 包你話我作文勁 )
本人在二OO八年六月三日(星期二)放學留堂教同學樂理時,因為貪玩而把粉筆擲在地上,使粉筆斷開(?)的同時,也使地上留下了許多粉筆的粉。這行為不但是很不愛惜公物的行為以外,也為校工叔叔(OR 嬸嬸)增添了繁重而且沉重的工作。經過今天(二OO八年六月四日)留堂執拾課室,我才明系到清潔班房是一件十分困難的事。我們幾位同學一起清潔一個班房已夠辛苦了,更何況校工要獨個兒清理幾個班房。我承諾,我以後不會再玩粉筆,也要好好愛惜班房、公物。
我作文係唔係好勁先 .. 咁廢既廢話都畀我諗到 ( 不得不給自己一個醒目 )
其餘可以略過的大事 -
- 許穎欣小姐破口大罵心愛的溫約嶺,獲得不少人的掌聲。
- 今天 LUNCH TIME 我們一行十人於學校進行午膳。
- 超超老屈蘚子菌。
今日 HE 唔知邊條姓包同姓溫既人遲到 @U@/
整呠仔糕 .. 認真陰公 @@ 我媽媽竟然話好食 ! 謝謝你 媽媽 !
我同鄭文惠同馬子華同文匡一齊整 -_- 我發現我係唔聽 MS.TANG 講野 /口\
仲畀佢嚇死 .. 搞到我倒瀉左少少野 -33333333-`
MS.TANG .. 你好野 @U@
|
|
|
TracY'' 於 2008-06-04 10:56 PM 發表:
許穎欣鬧溫約嶺!?鬧乜ah!?@@ 我仲未諗到點作...
|
|