Shi0417
 
Rikuson. Hakugen. Mouki.
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Newest Journal

Dear Ms. 屎忽欣
Ouch
結果…
聖誕老人。
開放日。

Categories
全部 (132)
100q (4)
Design (1)
Family (6)
Feelings (8)
Miscellanea (29)
Rubbish (2)
School (55)
未分類 (27)

Comments
最近三個月尚無任何留言

 
Doll - Doll


Clock



Link
Cindys Blog
JT's blog
Mizus Blog
Qos Blog
Queenies Blog
Tungs Blog
Tungs Xanga
Winnies Blog
Winnies Xanga
Yammies Blog

Statistic
文章總數: 132
留言總數: 344
今日人氣: 2
累積人氣: 4900

Sitesearch 
RSS Feed

2008 年 6 月 10 日  星期二


1 0 / 6 分類: School
先是一則會把大家嚇到死的新聞 .. 很 ~ 精 ~ 彩 ~ 的 ~ 喲 ~
【 本 報 訊 】二 ○ ○ 八 年 六 月 十 日 上 午 約 十 一 時 三 十 分 , 方 某 某 與 陳 某 某 於 某 記 看 見 一 名 林 漢 光 中 學 的 男 子 , 原 來 該 名 男 子 比 林 彩 欣 小 姐 ( 院 長 ) 還 要 矮 , 真 是 奇 聞 。 保 守 估 計 , 該 名 男 子 應 該 是 中 一 的 。

救命 .. 比林院長還要矮 .. 還要是男生啊 .. 你怎麼生存啊 !

今天我跟我老姊自製了 1 SET 爆可愛的游標 ( 打英文有人看不懂 -3333-` )
先看看它的風彩 ( 可惜沒心情給你們看會動的 /口\ )

是不是好可愛呢 xd 真的用的時候更 ~ 可 ~ 愛 ~ 啊 ( 走音 )

今天沒有很多的心神打 BLOG .. 就附送一張圖給大家 ..
是由陳 KAI KAI 攝影的 .. 影的很好 .. 有我一半功力 XD
而主角就是漂亮的林彩欣院長 ( 可以拿來當青山的 POSTER 喇 ^口^ )



林院長 .. 如有任何冒犯 .. 請勿叫我刪圖 @u@
因為這張圖改得真的不太好 ( 退步了 /口\ ) .. 給大家指點迷津嘛 ..
我覺得那 2 行淚很 3D ( 立體 ) @@ 可是看不清楚眼珠 .. 沒那麼岩 FEEL -_-

霸位的 N 張噁心圖 XD





再霸位 .. MEI MEI 去黃 @口@

                 AFTER                                             BEFORE

然後有 cindy 影既段生 .. thz cindy





訪客留言 (返回 shi0417 的日誌)


YAN_ 於 2008-06-11 09:42 PM 發表:
估唔到CINDY是幫兇.............
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

只是我偷了 CINDY 的相而已 ..
Posted at 2008-06-12 11:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蘋果&筱雅 於 2008-06-11 01:28 PM 發表:
方小姐呀
我既清白呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

方小姐 .. 你一向都冇咩清白可言 XD
Posted at 2008-06-11 02:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蘋果&筱雅 於 2008-06-11 03:40 AM 發表:
呃....
方小姐你下面果張...
你想死?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我仲好後生 .. 唔想死住  .. 我覺得自己寫得好好 @@
Posted at 2008-06-11 01:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tung_312 於 2008-06-10 08:10 PM 發表:
真系O哂..
但系下邊個果真系好好笑..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下面果個我已經 .. 江郎才盡喇 .. 都係亂離 .. 不過都係多謝 cindy
Posted at 2008-06-10 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*屎忽_欣● 於 2008-06-10 06:38 PM 發表:
心心姐..真係好驚喜wo~但係我都唔係全班最矮..點解要攞我黎講..仲有............你成日都post我既相...仲要加工到無理頭=口= 心心姐..你del左佢呀...............否則你番學校一定會俾我打你的頭...小心你的頭!!!!哇哈哈哈哈!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

SUPRISE xd ?!
唔知點解我同 KAI KAI 第一下係諗到你 ( 有D人唔係咁好意思講阿嘛 )
我已經盡量唔 SHOW 你個樣喇 .. 係唔係好體貼先 ~~~~
算啦 .. 你唔夠高打我嫁喇 ( 笑 ) @u@
Posted at 2008-06-10 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Cind_Yuen 於 2008-06-10 05:22 PM 發表:
你嘅自家製圖/改圖,幾時都係最有創意同靚.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但我會冒犯他人 -333-`
Posted at 2008-06-10 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 


tofumonzter@createblog.com