shi0417
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
Shi0417
★
Rikuson.
Hakugen. Mouki.
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Newest Journal
•
Dear Ms. 屎忽欣
•
Ouch
•
結果…
•
聖誕老人。
•
開放日。
Categories
•
全部
(132)
•
100q
(4)
•
Design
(1)
•
Family
(6)
•
Feelings
(8)
•
Miscellanea
(29)
•
Rubbish
(2)
•
School
(55)
•
未分類
(27)
Comments
最近三個月尚無任何留言
Doll - Doll
Clock
Link
•
Cindys Blog
•
JT's blog
•
Mizus Blog
•
Qos Blog
•
Queenies Blog
•
Tungs Blog
•
Tungs Xanga
•
Winnies Blog
•
Winnies Xanga
•
Yammies Blog
Statistic
文章總數: 132
留言總數: 344
今日人氣: 2
累積人氣: 4900
Sitesearch
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
2008 年 6 月 10 日 星期二
1 0 / 6
分類:
School
先是一則會把大家嚇到死的新聞 .. 很 ~ 精 ~ 彩 ~ 的 ~ 喲 ~
【 本 報 訊 】二 ○ ○ 八 年 六 月 十 日 上 午 約 十 一 時 三 十 分 , 方 某 某 與 陳 某 某 於 某 記 看 見 一 名 林 漢 光 中 學 的 男 子 , 原 來 該 名 男 子 比 林 彩 欣 小 姐 ( 院 長 ) 還 要 矮 , 真 是 奇 聞 。 保 守 估 計 , 該 名 男 子 應 該 是 中 一 的 。
救命 .. 比林院長還要矮 .. 還要是男生啊 .. 你怎麼生存啊 !
今天我跟我老姊自製了 1 SET 爆可愛的游標 ( 打英文有人看不懂 -3333-` )
先看看它的風彩 ( 可惜沒心情給你們看會動的 /口\ )
是不是好可愛呢 xd 真的用的時候更 ~ 可 ~ 愛 ~ 啊 ( 走音 )
今天沒有很多的心神打 BLOG .. 就附送一張圖給大家 ..
是由陳 KAI KAI 攝影的 .. 影的很好 .. 有我一半功力 XD
而主角就是漂亮的林彩欣院長 ( 可以拿來當青山的 POSTER 喇 ^口^ )
林院長 .. 如有任何冒犯 .. 請勿叫我刪圖 @u@
因為這張圖改得真的不太好 ( 退步了 /口\ ) .. 給大家指點迷津嘛 ..
我覺得那 2 行淚很 3D ( 立體 ) @@ 可是看不清楚眼珠 .. 沒那麼岩 FEEL -_-
霸位的 N 張噁心圖 XD
再霸位 .. MEI MEI 去黃 @口@
AFTER BEFORE
然後有 cindy 影既段生 .. thz cindy
Post at 2008-06-10 04:59 PM. [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 shi0417 的日誌
)
YAN_ 於 2008-06-11 09:42 PM 發表:
估唔到CINDY是幫兇.............
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
只是我偷了 CINDY 的相而已 ..
Posted at 2008-06-12 11:59 AM [
編輯
] [
刪除
]
蘋果&筱雅 於 2008-06-11 01:28 PM 發表:
方小姐呀
我既清白呀
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
方小姐 .. 你一向都冇咩清白可言 XD
Posted at 2008-06-11 02:00 PM [
編輯
] [
刪除
]
蘋果&筱雅 於 2008-06-11 03:40 AM 發表:
呃....
方小姐你下面果張...
你想死?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我仲好後生 .. 唔想死住 .. 我覺得自己寫得好好 @@
Posted at 2008-06-11 01:20 PM [
編輯
] [
刪除
]
tung_312
於 2008-06-10 08:10 PM 發表:
真系O哂..
但系下邊個果真系好好笑..
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
下面果個我已經 .. 江郎才盡喇 .. 都係亂離 .. 不過都係多謝 cindy
Posted at 2008-06-10 10:02 PM [
編輯
] [
刪除
]
*屎忽_欣● 於 2008-06-10 06:38 PM 發表:
心心姐..真係好驚喜wo~但係我都唔係全班最矮..點解要攞我黎講..仲有............你成日都post我既相...仲要加工到無理頭=口= 心心姐..你del左佢呀...............否則你番學校一定會俾我打你的頭...小心你的頭!!!!哇哈哈哈哈!!!!!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
SUPRISE xd ?!
唔知點解我同 KAI KAI 第一下係諗到你 ( 有D人唔係咁好意思講阿嘛 )
我已經盡量唔 SHOW 你個樣喇 .. 係唔係好體貼先 ~~~~
算啦 .. 你唔夠高打我嫁喇 ( 笑 ) @u@
Posted at 2008-06-10 10:00 PM [
編輯
] [
刪除
]
Cind_Yuen 於 2008-06-10 05:22 PM 發表:
你嘅自家製圖/改圖,幾時都係最有創意同靚.
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
但我會冒犯他人 -333-`
Posted at 2008-06-10 06:01 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 shi0417 的日誌
]