| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
Newest Journal
Doll - Doll
Clock
Statistic
|
| 1 2 / 6 |
分類: School |
今日本身係大約 7 : 20 分既時候係好大雨 ..
不過到左我出門口既時候已經係差唔到冇晒雨 .. 正 ~
這天考的是 MATHS .. 認真講句係比我想像之中係難 .. 我都係咁岩夠鐘 KO
有一題我唔識係 SHORT QUEST 最尾果題 .. 我諗左好耐都諗唔到另外果 2 WAY ..
不過完左大家討論既唔係呢條 .. 係 M 同 N 果條 ..
果題都真係好難 .. 我本身都係唔識 .. 最後 20 分鐘既時候先開始做 ..
總之 .. 今次我冇咩話期望 100 分以上 .. 9 字頭已是喜出望外 ..
因為今次真係好似超超咁講 .. 真係搵 D 叻人出離 LOR ..
我唔係咩野天才 .. 所以我都唔會期望自己係超超口中既叻人 ..
不過如果可以 100 分以上當然好 .. 不過可能性係極低 ..
之後我同瑩瑩邊行邊傾 .. 好彩 LIMIN 截住我地 .. 唔係聽唔到 MR.CHOW 講廢話 ..
唔該晒 LIMIN 同學 XD
搭車返歸 .. 都唔知係唔係撞邪 .. 竟然冇車停 .. 格格都係咁走 ..
最 O 咀係果格 82M .. 明明埋左站 .. 我行過去佢竟然走 .. 司機 .. 請善用倒後鏡 ^^
今日都係 PO D GAG 相 .. 因為考試冇咩可以打 ..
我又唔係咁鍾意係網上面搵 D 野離 SHARE .. /口\ 麻鬼煩咁 xd
首先係班草分析器 .. 如果你見到有人好似但又唔肯定 .. 可以用呢個分析 @U@

個強勢參上係抄 D GAME .. 通常有 D 大將出離就有呢句野 XD

純粹爛 GAG .. 唔多好笑 .. 飛得 @@
唔知大家有冇支持『棋王爭霸』呢 ? 不過唔理你有冇睇過都好 ..
因為票房太~好~喇~~~所以我地既導演拍埋『棋王爭霸2 - 溫約嶺王子』..
係人都知個名係抄『卡斯柏王子』嫁喇 @@ 唔想諗名嘛 ..

至於 " 原來與他相愛只是個夢 " 呢句野個他就是上次既另一個男主角喇 ..
今次同是 三級 ! 大家唔好唔開心啦 .. 5 年後就有得睇嫁喇 XD
因為上次棋王爭霸太~受~歡~迎~喇~
所以呢 .. 班草拎左最帥男主角
恭喜晒恭喜晒 .. 而家我地派出陳寶霖記者去訪問下佢既得獎感受先
C = 陳寶霖記者 L = LING LING

C : 溫生你好 .. 多謝你接受我既訪問 .. 請問你得左獎 .. 心情如何 ?
L : 我唔係好大驚喜 .. 因為我咁靚仔 .. 拎呢個獎係意料中事 ..
C : ............. 係既係既 .. 咁而家棋王爭霸 2 上左映 .. 你又點睇今次票房 ?
L : 我唔擔心票房 .. 反而擔心 d 觀眾 .. 我驚佢地買唔到飛 .. 因為太多人想睇 ..
C : ............. 係既 .. 但係係呢套戲上映既同時 .. 『魔幻王國 2 - 卡斯柏王子』
都上映緊 .. 擔唔擔心會畀人搶晒 D 生意 ?
L : 唔驚 .. 因為我睇中 D 女仔係鍾意睇靚仔 .. 點睇我都靚仔 D ..
C : 咁可唔可以畀我地睇下最帥男主角既獎杯呢 ?
L : 冇問題 .. 打爛佢都冇所謂 .. 反正我出年都會再拎 ..

C : ......... 哇 ! 好靚 wor .. 而且係用真金 .. 好墜手 ..

L : NONONO ! 你見識太~淺~薄~喇 .. 個獎杯都唔夠我靚 ..
C : ...... 多謝溫生今次接受訪問 .. 各位觀眾 .. 下次再見 .. 掰掰 ~
---
特別鳴謝 林彩欣 院長為 『棋王爭霸 2 溫約嶺王子』POSTER 同埋是次訪問提供照片 .. 多謝林院長 ^^
|
|
|
YAMMIE`魚=]] 於 2008-06-13 09:55 PM 發表:
噢`我的LING LING真系超帥喔=]] 真系好想睇套戲=D 真系誘人又吸引ah-,-
|
網主回覆
拿 -33-` 你個 LING LING 呢 ..
就拍埋 D 三級戲 @u@ 你睇唔到嫁喇 xD Posted at 2008-06-13 10:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ching sum 於 2008-06-13 06:39 PM 發表:
陳寶霖? 我想是陳寶珠.......
|
網主回覆
... GAG ? Posted at 2008-06-13 10:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
TracY` 於 2008-06-13 05:35 PM 發表:
點會丫,,,,溫生已名草有主啦!!
|
網主回覆
邊個收留佢啊 -33-` Posted at 2008-06-13 10:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*屎忽_欣● 於 2008-06-12 06:22 PM 發表:
心心姐~你好勁呀..下午先post相..話咁快又有咁多人黎留言..我影溫約嶺王子既時候..個死kai豐以為我影佢..跟住同埋哨牙ming一齊黎影我喎~之後呀沈個boy friend(19號) 又唔知乜事過黎影我喎......D相影得好辛苦嫁..特別係正面個張...你一定要吸引多D人黎留言喔~~
|
網主回覆
你都要幫手賣廣告 .. 搵日我幫你報仇 嘻嘻
放心啦 .. 我 d 技術咁好 .. 你一定會滿意既 Posted at 2008-06-12 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YAN_ 於 2008-06-12 06:12 PM 發表:
宣傳一下................這是鮮網的網址.......有夜大和櫻姐的!!!
|
網主回覆
竟然係我個 blog 賣廣告 -_- Posted at 2008-06-12 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YAN_ 於 2008-06-12 05:32 PM 發表:
........很想問一句...你有冇看過這劇.... 可否透露一些劇情!!!!
|
網主回覆
這個嘛 .. 自己看吧 .. 不過很多溫生的感情戲 xd Posted at 2008-06-12 10:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
TracY` 於 2008-06-12 02:16 PM 發表:
哈,,,溫生真系好靚仔姐
|
網主回覆
唔通你想媾佢 Posted at 2008-06-12 10:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
蘋果&筱雅 於 2008-06-12 01:10 PM 發表:
咁點解既?
|
網主回覆
聽日話你知 Posted at 2008-06-12 01:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
蘋果&筱雅 於 2008-06-12 12:30 PM 發表:
方小姐 我地班又有一個陳寶霖(?) 3C坐我左手邊果個好似都係叫陳寶霖BO
|
網主回覆
是的 .. 你是小班 .. 難怪不知事情的來龍入脈 Posted at 2008-06-12 12:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|