今日唔算好特別 .. 不過我要『日打一 BLOG』 .. 就打下 D 無謂野 :)
今日我算早左出門口 .. 7 : 25 am 到就出左門口 .. 到車站都仲有小巴 ..
因為 KMB 加價 .. 83K 由 $3.7 加到 $3.9 .. 成 $4 .. 又唔好意思為日要增值 ..
所以有經濟頭腦既我就選擇搭小巴 .. 因為只需 $3 .. 係唔係好抵先 @@
返到去 .. 同瑩瑩換問中史 .. 好唔掂 .. 瑩瑩問好多題我都唔識 ORZ
而家我地講下 HISTORY 有個 SKILL .. 叫 CAUSE & EFFECT ..
因為我冇溫好多書 .. 所以中史 - 戰亡 .. 於此宣佈 !!
KAM KAM 利用中史攻擊將本人打敗 ! 本人宣告戰亡、戰死沙場 :)
唉 .. 考完先發現有好多題我都好 CARELESS -3333-`
令人印象最深刻 :: 黃巾 > 黃天 @@ 我竟然錯左果題 LOR .. /口\ OMG
不過瑩瑩姐仲可愛 ^^ 人地問有咩關係 .. 答冇關係 .. 瑩瑩真可愛 XP
考完本身諗住快 D 返歸訓覺嫁 -333-` 點知勁大雨 ..
我同瑩瑩、CINDY、薯頭同蘚子菌留係學校等細雨 ..
因為我個 BLOG 既溫約嶺王子 @@ 所以佢地無啦啦話要睇卡斯柏王子 ..
岩晒 .. 我都想睇 -333-` 因為睇左 1 唔睇 2 好似唔係咁好 ( 歪理 )
之後蘚子菌無啦啦話 OP 好猛鬼 .. 我唔驚既點解 嘻嘻
因為佢講得好好笑 .. 猶其係個女人狂跳果 PART .. 薯頭仲搞爛 GAG @@
之後又傾返睇戲 .. 我地班野真係冇話題成咁 -33333333333-`
之後 CINDY 話 D 雨好似細左 .. 咁我地就一行五人決定返歸 ..
點知出到學校門口就好大 .. 超級濕 LOR 唔該 >____< 真係救命 :)
薯頭仲要冇帶遮 .. 我地又唔肯收留佢 .. 咁佢就要狂徘徊係我地四個之間 xd
因為太~大~雨~喇 ~~~~ 所以我地決定左要係馬鐵下面避下雨 @@
之後一場偷拍大戰又展開 .. 我幫瑩瑩影左張好索既薯頭 .. 等瑩瑩 SD 畀我 -_-
唔知今日咩事 lor .. 上上下 MSN 無啦啦 HANG 機 -333-`
之後我就上唔返 MSN .. SO BAD .. 根住成日就係溫書 + 訓覺 + 打機 :(
我終於開始打本多忠勝既大武闘會喇 ~ 打左十場喇已經 .. 好開心 -33-`
|