Shi0417
 
Rikuson. Hakugen. Mouki.
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Newest Journal

Dear Ms. 屎忽欣
Ouch
結果…
聖誕老人。
開放日。

Categories
全部 (132)
100q (4)
Design (1)
Family (6)
Feelings (8)
Miscellanea (29)
Rubbish (2)
School (55)
未分類 (27)

Comments
最近三個月尚無任何留言

 
Doll - Doll


Clock



Link
Cindys Blog
JT's blog
Mizus Blog
Qos Blog
Queenies Blog
Tungs Blog
Tungs Xanga
Winnies Blog
Winnies Xanga
Yammies Blog

Statistic
文章總數: 132
留言總數: 344
今日人氣: 1
累積人氣: 4893

Sitesearch 
RSS Feed

2008 年 6 月 13 日  星期五


1 3 / 6 分類: School

今日唔算好特別 .. 不過我要『日打一 BLOG』 .. 就打下 D 無謂野 :)

今日我算早左出門口 .. 7 : 25 am 到就出左門口 .. 到車站都仲有小巴 ..
因為 KMB 加價 .. 83K 由 $3.7 加到 $3.9 .. 成 $4 .. 又唔好意思為日要增值 ..
所以有經濟頭腦既我就選擇搭小巴 .. 因為只需 $3 .. 係唔係好抵先 @@

返到去 .. 同瑩瑩換問中史 .. 好唔掂 .. 瑩瑩問好多題我都唔識 ORZ
而家我地講下 HISTORY 有個 SKILL .. 叫 CAUSE & EFFECT ..
因為我冇溫好多書 .. 所以中史 - 戰亡 .. 於此宣佈 !!
KAM KAM 利用中史攻擊將本人打敗 ! 本人宣告戰亡、戰死沙場 :)
唉 .. 考完先發現有好多題我都好 CARELESS -3333-`
令人印象最深刻 :: 黃巾 > 黃天 @@ 我竟然錯左果題 LOR .. /口\ OMG
不過瑩瑩姐仲可愛 ^^ 人地問有咩關係 .. 答冇關係 .. 瑩瑩真可愛 XP

考完本身諗住快 D 返歸訓覺嫁 -333-` 點知勁大雨 ..
我同瑩瑩、CINDY、薯頭同蘚子菌留係學校等細雨 ..
因為我個 BLOG 既溫約嶺王子 @@ 所以佢地無啦啦話要睇卡斯柏王子 ..
岩晒 .. 我都想睇 -333-` 因為睇左 1 唔睇 2 好似唔係咁好 ( 歪理 )
之後蘚子菌無啦啦話 OP 好猛鬼 .. 我唔驚既點解 嘻嘻
因為佢講得好好笑 .. 猶其係個女人狂跳果 PART .. 薯頭仲搞爛 GAG @@
之後又傾返睇戲 .. 我地班野真係冇話題成咁 -33333333333-`

之後 CINDY 話 D 雨好似細左 .. 咁我地就一行五人決定返歸 ..
點知出到學校門口就好大 .. 超級濕 LOR 唔該 >____< 真係救命 :)
薯頭仲要冇帶遮 .. 我地又唔肯收留佢 .. 咁佢就要狂徘徊係我地四個之間 xd

因為太~大~雨~喇 ~~~~ 所以我地決定左要係馬鐵下面避下雨 @@
之後一場偷拍大戰又展開 .. 我幫瑩瑩影左張好索既薯頭 .. 等瑩瑩 SD 畀我 -_-

唔知今日咩事 lor .. 上上下 MSN 無啦啦 HANG 機 -333-`
之後我就上唔返 MSN .. SO BAD .. 根住成日就係溫書 + 訓覺 + 打機 :(
我終於開始打本多忠勝既大武闘會喇 ~ 打左十場喇已經 .. 好開心 -33-`






訪客留言 (返回 shi0417 的日誌)


YAN_ 於 2008-06-14 06:50 PM 發表:
..........我想唔倒答案嘛....
你幾時上msn...我send d 相俾你!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



蘋果&筱雅 於 2008-06-14 07:31 AM 發表:
HI~
今次冇相?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 



tofumonzter@createblog.com