今日考果 3 科真係唔係好掂 .. 仲要一次離晒 -_____-
首先係我最討厭既 GEOG 堂 .. 我係唔識 MC 同 FILL IN THE BLANKS
今次死硬 .. 要睇下我 LONG QUEST 爭唔爭氣喇 .. 不過都係瀕死的了..
之後係我都好討厭既 ENG 文 DICTA ( 又是我的特別讀法 .. )
講真 .. 個 MISS 讀得好有懶純正 FEEL .. UNSEEN 好似殺左好多人 ..
至於 SEEN 果 PART .. 比我想像中容易 .. 但也是瀕危 -口-
最後係我都仲係好討厭既 ENG 文 LIST 神零 .. 都唔係好得 ..
我唔識串香腸 .. 身為 1 個中一生 .. 竟然唔識串小 3 學既野 ORZ
不過除左果 PART 同 VISIT OR NOT VISIT .. 我都 OKAY 既 @@
放左學同蘚子菌同瑩瑩同 KAI KAI 去 KFC 食 LUNCH ..
蘚子菌好咩 -_- 佢唔理我地感受 @@ 瑩瑩話 CINDY 係到會好好多 ..
食食下聽到有個阿伯 ( OR 阿叔 ) 問個孫 ( 小二 ) 書 .. 係常識 ..
我地冇題答中 .. 我地好失敗 /口\ 連果 D 易到 X 既都唔識 .. 仲屈人難 XD
最後獻上 LING LING 的訪問 2 @@ 多謝林院長既相 ^^

R = 本周刊記者 /// L = 影帝溫約嶺 :D

R :: 溫生 .. 多謝你接受我地周刊既訪問 ..
L :: 唔駛 .. 靚仔唔怕畀人影既 ..
R :: ...... 係喇 .. 我地傾下你套新戲啦 .. 好似唔係好收得 WOR .. 你之前仲好有信心 ..
L :: 因為 D 小朋友呢考緊試先少左人睇嫁咋 .. 不過又真係少左少少既 ..

R :: 咁你有冇覺得唔開心咁呢 ? 因為 D 報評都幾差 WOR ..
L :: 哈 .. 佢地唔識貨姐 .. 就算套戲幾差 .. 有我個靚仔樣已經夠晒 !
R :: .... 你都幾有自信 WOR -_-
L :: 唔係自唔自信 .. 而係靚仔怕咩認 .. 我簡直係天生麗質難自棄 ..
R :: (.......) 咁樣 .. 你打算咁救個票房先 ?!
L :: 駛咩救 .. 就算救左都冇咩影響 .. 我都係咁搶手 .. 因為我夠靚仔 ^^
呢個時候 .. 路人甲行過 ..............

路人甲 :: ( 同朋友講 ) 套棋王爭霸 2 1D 都唔好睇 ......
R :: 咦 .. 有人踩你噃 ..
L :: 哈哈哈 .. 佢地簡直超低能 .. 有靚仔睇就係好睇嫁啦 !

R :: ( 小聲 ) 係有靚仔 .. 不過唔係你姐 -333-`
L :: 咩話 ?! 你講咩 ?!
R :: 冇野 ..... 係喇 .. 咁唔知道你最近有冇接咩 JOB 咁呢 ?
L :: 有 .. 003 .. 個導演話有可能會畀我真人示範點戴 ..
R :: 咁 .... 吸 ..... 引 .... 阿 ? 過左個廣告一定會有好多人支持 003 嫁姐 -_-
L :: 我都係咁話 .. 因為個主角夠靚仔 ^^
R :: ( 小聲 ) 講夠自己靚仔咩姐 .. ( 回復平時聲線 ) 咁樣影返張相先 ..
CAMERA :: 咔嚓 :D

L :: 呢張相影得我咁靚仔 .. 我要佢做遺照 !
R :: ...... 咩唔係張張都影得你靚仔嫁咩 ( 原意 :: 你點會靚仔 .. )
L :: 係嫁 .. 不過我要呢張簽名畀我果班果女仔 .. 你知啦 .. 佢地成日要我畀簽名佢地 .. 我都知我受歡迎 .. 搞到 D 男仔好憎我 .. 不過係呢一年學識左咩係人情世故 .. 唔會成為犯眾憎 ..
R :: .... ( 呆 ) 哦 .. 多謝你接受訪問 .. -________-`
不過整呢個訪問 .. 我受盡世俗眼光 -333-` 事件如下 ::::::
M = MOTHER S = 我
M :: 哇 .. 成日見到你整呢個男仔既 .. 唔通你鍾意佢 ?
S :: .... 係啊 .. 我係唔係好有眼光 ?
M :: .....................
因為要畀你地笑我畀阿媽懷疑我 D 眼光 .. SO BAD .. 所以為左慰勞身心受創既我 ..
笑完請留CM .. THz*``
|