Shi0417
 
Rikuson. Hakugen. Mouki.
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Newest Journal

Dear Ms. 屎忽欣
Ouch
結果…
聖誕老人。
開放日。

Categories
全部 (132)
100q (4)
Design (1)
Family (6)
Feelings (8)
Miscellanea (29)
Rubbish (2)
School (55)
未分類 (27)

Comments
最近三個月尚無任何留言

 
Doll - Doll


Clock



Link
Cindys Blog
JT's blog
Mizus Blog
Qos Blog
Queenies Blog
Tungs Blog
Tungs Xanga
Winnies Blog
Winnies Xanga
Yammies Blog

Statistic
文章總數: 132
留言總數: 344
今日人氣: 3
累積人氣: 4901

Sitesearch 
RSS Feed

2008 年 6 月 16 日  星期一


1 6 / 6 分類: School

今日考果 3 科真係唔係好掂 .. 仲要一次離晒 -_____-
首先係我最討厭既 GEOG 堂 .. 我係唔識 MC 同 FILL IN THE BLANKS
今次死硬 .. 要睇下我 LONG QUEST 爭唔爭氣喇 .. 不過都係瀕死的了..

之後係我都好討厭既 ENG 文 DICTA ( 又是我的特別讀法  .. )
講真 .. 個 MISS 讀得好有懶純正 FEEL .. UNSEEN 好似殺左好多人 ..
至於 SEEN 果 PART .. 比我想像中容易 .. 但也是瀕危 -口-

最後係我都仲係好討厭既 ENG 文 LIST 神零 .. 都唔係好得 ..
我唔識串香腸 .. 身為 1 個中一生 .. 竟然唔識串小 3 學既野 ORZ
不過除左果 PART 同 VISIT OR NOT VISIT .. 我都 OKAY 既 @@

放左學同蘚子菌同瑩瑩同 KAI KAI 去 KFC 食 LUNCH ..
蘚子菌好咩 -_- 佢唔理我地感受 @@ 瑩瑩話 CINDY 係到會好好多 ..
食食下聽到有個阿伯 ( OR 阿叔 ) 問個孫 ( 小二 ) 書 .. 係常識 ..
我地冇題答中 .. 我地好失敗 /口\ 連果 D 易到 X 既都唔識 .. 仲屈人難 XD

最後獻上 LING LING 的訪問 2 @@ 多謝林院長既相 ^^



R = 本周刊記者 /// L = 影帝溫約嶺 :D


R :: 溫生 .. 多謝你接受我地周刊既訪問 ..
L :: 唔駛 .. 靚仔唔怕畀人影既 ..
R :: ...... 係喇 .. 我地傾下你套新戲啦 .. 好似唔係好收得 WOR .. 你之前仲好有信心 ..
L :: 因為 D 小朋友呢考緊試先少左人睇嫁咋 .. 不過又真係少左少少既 ..

R :: 咁你有冇覺得唔開心咁呢 ? 因為 D 報評都幾差 WOR ..
L :: 哈 .. 佢地唔識貨姐 .. 就算套戲幾差 .. 有我個靚仔樣已經夠晒 !
R :: .... 你都幾有自信 WOR -_-
L :: 唔係自唔自信 .. 而係靚仔怕咩認 .. 我簡直係天生麗質難自棄 ..
R :: (.......) 咁樣 .. 你打算咁救個票房先 ?!
L :: 駛咩救 .. 就算救左都冇咩影響 .. 我都係咁搶手 .. 因為我夠靚仔 ^^
呢個時候 .. 路人甲行過 ..............

路人甲 :: ( 同朋友講 ) 套棋王爭霸 2 1D 都唔好睇 ......
R :: 咦 .. 有人踩你噃 ..
L :: 哈哈哈 .. 佢地簡直超低能 .. 有靚仔睇就係好睇嫁啦 !

R :: ( 小聲 ) 係有靚仔 .. 不過唔係你姐 -333-`
L :: 咩話 ?! 你講咩 ?!
R :: 冇野 ..... 係喇 .. 咁唔知道你最近有冇接咩 JOB 咁呢 ?
L :: 有 .. 003 .. 個導演話有可能會畀我真人示範點戴 ..
R :: 咁 .... 吸 ..... 引 .... 阿 ? 過左個廣告一定會有好多人支持 003 嫁姐 -_-
L :: 我都係咁話 .. 因為個主角夠靚仔 ^^
R :: ( 小聲 ) 講夠自己靚仔咩姐 .. ( 回復平時聲線 ) 咁樣影返張相先 ..
CAMERA :: 咔嚓 :D

L :: 呢張相影得我咁靚仔 .. 我要佢做遺照 !
R :: ...... 咩唔係張張都影得你靚仔嫁咩 ( 原意 :: 你點會靚仔 .. )
L :: 係嫁 .. 不過我要呢張簽名畀我果班果女仔 .. 你知啦 .. 佢地成日要我畀簽名佢地 .. 我都知我受歡迎 .. 搞到 D 男仔好憎我 .. 不過係呢一年學識左咩係人情世故 .. 唔會成為犯眾憎 ..
R :: .... ( 呆 ) 哦 .. 多謝你接受訪問 .. -________-`

不過整呢個訪問 .. 我受盡世俗眼光 -333-` 事件如下 ::::::
M = MOTHER    S = 我
M :: 哇 .. 成日見到你整呢個男仔既 .. 唔通你鍾意佢 ?
S :: .... 係啊 .. 我係唔係好有眼光 ?
M :: .....................

因為要畀你地笑我畀阿媽懷疑我 D 眼光 .. SO BAD .. 所以為左慰勞身心受創既我 ..
笑完請留CM .. THz*``






訪客留言 (返回 shi0417 的日誌)


tung_312 於 2008-06-17 10:58 AM 發表:
有D相我影嫁..
佢真系好大方..
比個正面我地影~
佢真系好靚仔啊!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不過佢一定唔畀我影 .. 因為我成 Q 日鬧佢 -口-
Posted at 2008-06-17 11:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蘋果&筱雅 於 2008-06-17 05:29 AM 發表:
Ling Ling的確好令仔
Paul Sir就.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

PAUL SIR 係可愛
Posted at 2008-06-17 11:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YAN_ 於 2008-06-16 07:41 PM 發表:
"我簡直係天生麗質難自棄 .. .."
這句........實在是形容得十分貼切!!!!>_
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

LING LING -_- 天生麗質 ?!
Posted at 2008-06-17 11:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aaronbubest 於 2008-06-16 06:47 PM 發表:
既然今集票房唔好,,
我有個建議,,
不如改下戲路,,
拍個外傳叫"七擒七縱七棋王",,(不要想歪)
大牌D一次過搵七個男主角
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好主意 ~ 要搵晒同 LING LING 最 CLOSE 既 -_-
Posted at 2008-06-17 11:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



orangeeee 於 2008-06-16 06:12 PM 發表:
你個doll-doll好得意 @v@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OKAY 啦 XD`
Posted at 2008-06-16 06:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



敏ペ╯『limin』◇о⑨ 於 2008-06-16 04:23 PM 發表:
個路人甲好好笑,邊個黎嫁?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知 .. 屎忽欣影 .. 問佢 -33-`
Posted at 2008-06-16 06:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*屎忽_欣● 於 2008-06-16 03:50 PM 發表:
心心姐認為dirty mo最令仔^^ D相好好笑呀..使唔使再做續集??
我可以幫你影多D..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點會 -__- 佢邊忽靚仔 .. paul sir 先靚仔 *v*
我要整續集 .. 影多 d 影多 d xd
Posted at 2008-06-16 03:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



-_-蘚子菌〞 於 2008-06-16 03:39 PM 發表:
搶一,, cM ''
-_______- 你個ling ling真係好令仔....‵`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.. LING LING 係 CINDY 嫁 !!
Posted at 2008-06-16 03:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 



tofumonzter@createblog.com