今日是無聊的試後活動開始的第一天 .. 我很幸運 .. 等了三個字車先有車 ^^
一返到去 .. 見到人地班 D 人好似掉晒位 .. 以為我地班都係 .. -_- 點知唔係 .....
一開始係親切的 MISS.YEUNG 姐姐 (誤) 入離派左 D 垃圾畀我地 ..
有 D NOTICE 啦 (一大堆) .. 有張 BEIJING 打氣卡 .. 有張手牽手問卷 <3`
BEIJING OLYMPIC 張打氣卡 .. 我寫 D 野好行 .. 睇完自己都覺得好假 ..
北京奧運會是體育界的盛事,也是中國人的光榮。希望各位運動員可以有好的表現,爭取佳績。
真係勁假 .. 好公式既字眼 -_-
手牽手問卷 .. 我好畀面咁畀勁高分 JENNIFER 同埋 阿肥 .. :D
其實一開始佢地都幾好 .. 成日離搵我地 .. 隨住時間既過去 .. 佢都搵少左我地 -口-
升旗 .. 真係冇晒野講 <3` 冇啦啦落雨 .. 又唔畀我地走 .. 要我地淋雨 LOR 咩事 @__@
如果聽日有咩事 .. 告學校啦 ~"~ 唔理我地感受 T___T 太過份喇 .. 要人淋雨 -33-`
之後入 HALL 真係 .... 悶死 .. 一入到去係播 WE ARE READY 既 MV @@
不過大家都聽唔到聲 <3` ( 去到 LEO KOO 果 PART 先有聲 .. 都唔知係唔係學校特登 )
之後就係請左果個玩馬術既人 (?!) 咩麥小姐離講垃圾 TALK .. 講真 .. 真係好悶 <3`
完左仲要畀埋 D 草同木我地睇 .. 但係到人地頒完獎我地果行先有得睇 .. 真係陰公 @_@
頒獎 .. 明明 KAI KAI 有分拎獎 .. 又唔上台 W0r .. 搞到我地冇得 YEAH xDDDD
( 我諗 KAI KAI 一定會心中有幸冇上到台 -口- )
完左就係個 RECESS .. 時間太短 .. 冇咩作為 <3` 太高興了 .. (吓!?)
之後就話可以去 105 OR ART ROOM OR 入 HALL .. 我地真係悶得濟了吧 -333333-`
本身係 HALL 到睇左陣波 ( 我地根本就唔係睇梗波啦其實 ) .. 之後就落左去玩攤位 ..
點知同同下屎忽欣傾計 .. 畀人話我地打尖 LOR @口@ 眼都突晒 LOR 咩事 <3`
之後我地就決定上返去睇波 .. 結果返左 CLASSROOM -_- ( 1丁兒關聯也沒有吧 ..)
係 CINDY 既櫃桶拎左張 MUSIC EXAM RESULT 出離睇 .. 我總分竟然有 79 分 @[]@
拎到 A- .. 超開心 <3` 意外的高分 .. (雖然還是很低啊 -口-) 太高興了 (誤) ..
LING LING .. 86 分 -口- 勁高 .. 佢唱歌 26 分 .. 係既 .. ROMAN D 歌 MA -333-`
有人唱歌得 5 分 .. 笑死 <3` MRS.CHAN .. 5 分都好似畀多左 W0r xddddd
之後就傾埋 d 無聊野 .. 仲約左 725 一齊去書展 @u@ 好野 ~~~~~~~~~~~
昨天家姐 DOWN 了 NARNIA ( 其實我地 2 個都睇左啦 -_- ) .. 為左睇 KISS 果 PART ..
仲 DOWN 左首片曲 .. 叫 THE CALL .. 係 REGINA SPEKTOR 唱的 (其實佢係 ..?)
呢首歌幾好聽 .. 認真的 <3` 但係 GERMS 話唔好聽 .. 不過我同薯頭都覺得好聽 @u@
然後是 Ling Ling XanGa caP 圖一張 ;3 轉了 Xanga 的顏色呢 @u@

然後優惠一下上一次沒有看我 blog 的人 <3` 再 po 多次 :D 大家可作對比吧 -口-

---
明天放假沒有什麼好提 .. 可是後天要開始對卷 -口- 0h s0 shiT !
死IS! 我不要對你哦 (誤)
|