今日係令人失望既對卷日 .. 雖然我都預左咁低分嫁喇 ` 不過收到份卷真係會失望 :)
仲要今日派親既都係令我好失望既科目 .. 因為果 D 我係完全冇信心 L0r 唔該 ..
報告一下我既美好成績啦 (吓?)
中文讀卷 { 58.5 / 7o 分 }
中文聆聽 { 23.5 / 3o 分 } 消息 - 我進步左 1o 分 @口@/
中文作文 { 43.5 / 7o 分 }
Geography { 64 / 1oo 分 }
Science { 76 / 12o 分 }
中史 { 58.5 / 8o 分 }
唉 .. 一定入唔到精英班啦今鋪 ~"~ 唯有展望聽日既科目啦 ~~~~~~~~~ ( 遠 )
今日 IS 堂我流左少少淚 .. 不過唔係為考試 .. 係因為瑩瑩借畀我果本書 ..
D 故事好感人 .. 勁多都係地震中 D 人為左自己愛既人犧牲自己 .. 勁感人 !` 好慘 ..
仲有今日既搶段生把遮事件 .. 真係勁精彩 .. 不過為期太短了 ~~~~~~~
---
今日放學本身畀家姐入數就返歸 .. 點知之後就同瑩瑩同菌去 M 記食 LUNCH ..
CITY ONE 果件真係勁多人 .. 諗住去愉翠會少人 D 啦 .. 點知都係咁多人 L0r -口-
咁求求其其就搵到個位 (全靠瑩瑩姐) .. 食完我地就傾埋 d 核凸話題 -________-
eG. 離 M .. 扯旗 .. 搞野 etc. 之後有人等位我地先依依不捨咁走 (真係嘔心~"~)
---
之後唔知去邊好 .. 就行行行 .. 行行下返左 KWONG YUEN @口@
因為係我屋企樓下 .. 我就帶佢地去左全 KWONG YUEN 最低能既地方 - 快樂城 -_-
我地一共用左 40 蚊玩 .. 玩埋 D 扑傻瓜之類既硬膠小 GAME GAME ..
其中最為人 O 咀既就係好心途人借幣畀菌仔 .. 菌仔卻浪費佢既心機 <3` 哈哈 !
用左 242 張飛換左 3 包蝦條同 3 包旺仔 QQ 糖 .. 好味好味 (誤)```
---
然後又是 LING LING 照片時間了 `
首先出場是由瑩瑩小姐提供的 LING LING 雜誌照 ( CINDY 的還未收到 ) `


果然是 1C 班班草 .. 魅力果然非凡 ` 我快要被他電死了 @口@ 救命啊 ~~~~~
然後是 LING LING XANGA (3) 一張 .. 我要提的是 .. 很多人也誤會了 `
那個是我自己作的喇 !

大家 .. 請不要相信我 XDDDDDDDDDD
那些分數是千真萬確的喇 ` ( 微笑 X 1ooooooooooooooooooooo )
讓嶺嶺成為今天的終結吧(笑)
|