今日一返到去係冇野做 .. 親愛又可愛既 MISS.YEUNG 姐姐話下年唔係到教 ..
瑩瑩就立刻地同我講下年 D F.1 會好慘 ` 其實 MISS.YEUNG 姐姐算係咁嫁喇 !
比起 MISS.TANG 同 MISS.MOK .. MISS.YEUNG 姐姐簡直係超好人 `!
---
原來今日係 YIP.SIR 監我地玩 -_- 佢畀我地玩啤牌 !` 太好了 @v@ `
之後玩鋤 D .. 我 D 牌真係爛到咩咁 !!!! 我玩幾多 ROUND 都係冇咩 2 仔 ` 唉 ~
玩玩下鋤 D .. 大家都悶到嘔 ` 就轉下口味 .. 玩趣味又益智既 UNO 喇 -_____-
最慘就係我 .. 一開波就狂畀佢地 DRAW ` 想出下牌姐 .. 係唔係咁先 ?!!!!!!!!
之後我 D 黑氣好似畀左 CINDY ` 佢一 DRAW 就畀人 DRAW 左 10 隻 ( 2 次 ) `
佢地班人變態嫁 ! 都唔係玩既 <3 狂 CUT CUT CUT ` ( 雖然我都狂 CUT .. CUT 好 ! )
---
之後就係今日係重頭戲喇 `! 就係我具有嚴重心理陰影既 7 級豬 -_- 我冇玩 ...
本身都係大家女仔玩 .. 點知之後馬生`李小姐`毛毛`文生過左離 .. 又話要話 -_____-
本身毛毛係唔玩既 .. 不過薯頭唔知係邊度派多左 4 隻 .. 我地就迫毛毛玩 ( 抵 ) `
唔駛問 .. 輸果個梗係毛毛啦 ! 懲罰係蘚子菌提出既改良版 -______-
本身係用粉筆畫臉 ! 之後因為條毛毛真係好煩 -_- 我地就改良左 .. 變 MARKER 畫手 ~"~
我本來就冇份寫既 .. 不過瑩瑩叫我幫佢寫 .. 係勁多人既疏罷之下 .. 我寫左個 " 乸 " 字 ..
真係唔關我事 .. 係瑩瑩叫我寫嫁 :) 之後仲有好多字 .. 仲有蘚子菌個名添 ( 誤 ) `
* 註 :: 據毛毛報導 .. 佢係洗唔甩 D 字既 ^口^
---
順帶一提 .. 今日 LING LING D 相曬左出離喇 (噁) ` 好貴 .. 一個 LING 四毫子 ..
之後屎忽欣仲拎去畀 LING LING 簽名添 ! 而家 $10 張 .. 平靚正 ! 有意者 MSN xD
---
放左個唔知係唔係放緊既小息之後 .. 就係去 HALL 睇姊妹學校 - 才俊既表演 -3333-`
才俊係咩學校 ?! 唔好問我 -[]-` 你問我我就真係唔好意思答你 .. 係智障既學校 ..
其實佢地打非洲鼓果 PART .. 唔係好睇得出既 ` 不過有一個好 HIGH -[]- HIGH 咩 ?
之後就係話劇 .. 係屎忽欣先聽得明佢地講咩 .. 我聽唔明 ` 唔通屎忽欣佢 ........
不過我覺得除左口齒不清之外呢 .. 其實佢地都做得算 OKAY 嫁喇 @u@
然後就係請 1D 才俊既學生上台介紹自己 .. 有個叫 " 龍和軒 " ( 係我地亂聽嫁咋 -[]-` )
之後有個好怕羞 .. 有個就好大波 -[]- 佢仲要拉到條褲勁上 ! 我覺得佢係谷胸 L0r ..
有個小朋友 .. 個身形好似仆仆 (屎忽欣細佬) @[]@` 真係好似 .. 差 D 認錯 (誤) ..
---
然後大家久違既 ling ling xanga cap 圖 ` <3

|