我都好耐冇打qz啦
我要考mt搞到我冇時間打qz
等我e+打番啦
由3月2開始個d時間真係好辛苦冇得訓日日溫書
好痛苦呀
死下死下
搞到我唔知點甘
唉........
我考完個日去左元朗三軍打槍games
個到隻BB狗好鬼cute嫁'

我係某一日係我自己班d朋友facebook個到搵d旅行相
好好笑嫁
帶身光超個個偷左富偷超囉 帶身光超個個偷左富偷超囉 e個係我呀sir 帶身光超個個偷左富偷超囉 帶身光超個個偷左富偷超囉 帶身光超個個偷左富偷超囉 帶身光超個個偷左富偷超囉  
之後我係佢facebook個到偷左佢d好形ge相

好靚仔哈哈.........
不過有一張重勁

佢地兩個係唔係親呢
哈哈........
不過佢地兩個冇野嫁好朋友黎嫁xd
係某一日去左屯門搵我個朋友
之後我係屯門市中心個到大會堂個到見到好得意ge野

個垃圾桶d煙頭真係勁成坐山甘
好神奇
我係e個星期四我番左學校溫書
溫化學
之後大約10點幾去左禮堂
係個到彈鋼琴

個三角琴係唔係好靚呢
因為我應成左一個人彈鋼琴比佢聽
約左係星期六
我係學校練la companella +Impromtu+secret+canon in d同蕭邦no2夜曲
彈到我死左
一次練甘多手歌
練到手都痛左xdxd
係星期六
佢放左我\fly機
之後我就去左西九龍溜冰啦
唉.......
我就同左我個好兄弟呀說去溜冰
不過佢唔識溜冰好好笑
之後我係地下係甘正d冰吊人
吊佢之後佢報仇
佢係甘正冰吊我
不過我溜得快好世界
冇比佢吊中到
可惜我比佢sm張d冰係我背部放曬d冰
個日一刻我開心死呀凍到fly起身
之後我d朋友係個到玩吊冰囉
之後我係甘比人正囉
搞到成身都係冰
搞到我個頭d髮泥冇曬囉
幫我洗頭囉
吹漲左
唉...................
之後夜晚去左mk食飯
好貴囉
我上左我個朋友做個到食飯
貴到死左呀
我覺得比人呃左上去囉
我e後都唔上去食野啦
之後我十一點幾番左屋企
|