今朝一早同細k搭西鐵番學.
跟住番到去冇咩野做.
上左好多堂冇咩特別.
跟住上PE好熱.
同班kai子打排球.
放學後同鄧智軒and李樂x係IT cafe.
教李樂x做maths.
佢題題都話唔識.
o爆嘴.
跟住同佢地行左去元廣.
next同細k.同鄧智軒搭bus番屋企';...
琴晚玩psp玩到3點幾.
跟住今朝8點幾起身接力玩電腦.
玩到10點59分先出門口番教會.
then跑步跑番去.
熱死我呀-_-...
跟住我係上主日學.(悶死我)
next我同d人去踢波.
踢左一陣去同d人去食lunch.
食完lunch.番屋企.
跟住有2個人泥左我屋企.
同佢地玩psp.ps3.同電腦.
跟住同人傾msn.
冇咩好野寫.....
今日8點幾起身打機.
打到12:45.差d唔記得番團契.
lunch都未食就出左去.
跟住同人搭西鐵同bus去沙田市中心.
跟住同2個木師+3個女.2個男去道風山.(張展皓都係到)
原來係要行山行上去.
行到我死死下.累死.
跟住影左好多靚相.(相薄有)
無lala見到有人係果到結婚.
見到佢地係到kiss.
next.行到4點幾.先可以落山.
跟住同人唔知去左邊食hotdog.
then去搭地鐵去上水.
搭人嫁私家車番錦田.
差d累到訓著覺.............