今日小娜起身,,,
真係好鬼眼訓,,,由於尋晚牙新3點幾先打尼,,
所以本人要陪佢吹下水,,
SO吹到4點幾先訓覺覺豬,,,
好眼訓呀而家,,,
不過有人加入左行列,,,
呵呵`
今日冇番學``嘻嘻
因為實在太眼訓而且我5想去拔河,,,{{重有病病喔``}}
所以同左媽媽講話5番
本身我估媽媽可能5俾我5番
但係佢話俾我5番喎,,,
重打電話去幫我請假xDDDDD
今日同左IVAN,,牙杰,,重有大佬傾電話
IVAN同牙杰有同我講話打尼先既,,,
但係好突然我同緊牙杰傾電話果時,,,,,
大佬打俾我,,
好驚喜^^大佬把聲好得意>333<""
佢一叫我果時我都5知佢係邊個架..
但係佢一叫o靚妹我就知喇,,,
呵呵``今天好興奮``期待大家既電話是也^^
但係好出奇,,今日牙新冇打尼播@.@
5似佢播*V*平時係5係都打個電話尼嘈我訓覺覺架嘛,,
但係今日5打尼,,真係奇怪""
@.@今日冇番有啲想知比賽點添! !
_______________________________________
如果你係咁講既話
當初一早就5好追我同我拍拖啦!!!

|