04年已經流鼻血..流到入院...
08年又流到去急診...唉..
宜家仲要搞到食止血藥..無奈..-.-
宜幾日..hea下hea下又一日..
完全唔知自己係度做乜..
可惜d書要成8月15日(好似)先拿得..
如果唔係好就預習睇下啦..
唉..點解我咁多病架-.-??