目標:Group起一班熱愛火影的同志門-0- game係多人玩先好玩既!!@@
(收人準則/aH介紹+加入方法/團員名單/團員規則/升忍方式/
到18-7-21睇番)冇計- -電腦知識有限- -
shing1031
暱稱: aH_sH!nG
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
團練!!
2007-10-03
一問
通告
每天一戰
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 241
今日人氣: 2
累積人氣: 2841
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 8 日  星期三   晴天


/// 分類: 未分類

 e幾日唔玩得///

個團交比pen...同小豬(垃圾)






訪客留言 (返回 shing1031 的日誌)


殺戮_penis 於 2007-08-11 05:17 PM 發表:
友誼戰~幾好wor , 要拎d勁揪d既人黎同我地打@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sm_KIT 於 2007-08-11 04:43 PM 發表:
sH!nG 我地依家係盟團 遲d我收多d人再同你打翻幾場友誼戰@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



老豬 於 2007-08-10 04:05 PM 發表:
ok,下一次我打老豬好了@@@@@@@@@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aH_Wow.com 於 2007-08-10 03:13 PM 發表:
用路人甲.同路人甲甲有極其大分別嗎!..如果是會員..請用回.會員名稱!別令人誤會!老豬兄-_-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



路人甲甲_老豬) 於 2007-08-10 01:58 PM 發表:
- -,指明,wow,不要屈我,我不是路人甲,我是路人甲甲,@@我不知道路人甲是who,不過我唔會係e到問候人老母
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aH_Wow.com 於 2007-08-09 07:56 PM 發表:
明顯.路人甲有很大機會自己團的人.aH_垃圾要求踢aH_NaReTo.路人甲就出現?其怪?垃圾走會不會太草率呢!特別路人甲真的關心垃圾被踢?其怪?
垃圾有對會員爆粗?不是看過REPLSY在定段是最好嗎?本人看到aH_康的事感到無聊,不過特別一句有問題:講句on9就要踢出會@@?
你冇撚野?.?指團長.垃圾?這句話有沒有後果?大家覺得?有團網的人係外人?{如}見意團長及板主看見.{如}有路人般的{如}此無聊留言,可一一刪除.



ps:會不會路人下個目標是我呢?^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]