終於打日記..
有好多好多野想打..
一直提唔起勁..
呢幾個月都幾特別..
手先係返大陸..
其實我十年都唔返一次既..
第一次返係因為 女麻 女麻 病到了..
有人話佢差唔多..
所以我地就全家都返去睇佢D.
我諗人去到最終既時候係要見下d親人..
咁我地一家就坐幾個鐘車返家鄉.
但係過完關之後..可能媽媽太心急..
行得太快..我地同媽媽失散了..
唉..又冇電話打..我地又唔識自己返家鄉..
所以我地就係咁搵..佢搵我地..我地又搵佢.
唉..好彩搵得返..
之後就坐車車..3個半鐘啦..
終於到啦..去到我既祖屋..
我只係細個個陣返過去一次炸..
好似好陌生..又幾熟識..
哈..間屋中間有個井..
哈..好彩有影到相..
之後個d係屋入d野...
呢張係我地偷偷地買既野食..哈
睇完間屋..立即去睇 女麻 女麻..
見到佢似好累咁..
因為中左風.講唔到野..
但見到我地子妹之後..突然可以叫出我地個名..
立即勁感動牙..聽講我啊爸同女麻 女麻 講左成日野..
女麻 女麻 都講唔到野..
不過見到佢咁.行唔到..講唔到..大小二便都唔方便..
真係有d心痛..
但我地同女麻 女麻都關係都幾蔬..
一黎佢又大陸到住.成日見唔到..
就算見到都好..我地既言語不通..
我一d都唔識講家鄉話..
不過就算點..佢都係睇住我大..
我地都只可以坐係旁邊睇住佢.
見佢係幾辛苦..我都幫唔到d咩..
到第二日..因為爸要返工.我地要返學既關係..帶著感覺既心情走了..
返到屋企之後..
的確好累好累..
心情總係不安..
好似唔知點咁..
到我第二次返家鄉個陣..
女麻 女麻去了..
要返去做佢既身後事..
最傷心既應該係啊爸..
因為全未收到死訊之前..啊爸都諗住返去啦..
點知就快去到家鄉..先到收到死訊..
見唔到最後的面..
如果比著我一定大大大喊..
之後我就同家姐同媽返去..
啊哥要考高考..返唔到..
所以我就一定要返去..
去到祖屋..係個到訓左一晚..
第2日5點鐘就要起身啦..
要攪白事d野..總之多野攪..
最慘係要跪..我跪3.4個鐘牙..
跪到我腳指都魚左..
唉..攪到夜晚既11點囉..
重慘過返學..成十幾個鐘..
之後返到祖屋..洗白白..立即訓..
第三日先走..
女麻 女麻既事就告一段落了..
講返個假期..
本身諗住溫書嫁..話曬都未ut完..
但唔知點解冇心機..
係我想溫書..又冇動力個陣..
駿叫我打波..我緊係一口答應..
所以就立即去洗白白..換33..
點知出黎話返達唔去..
唉..灰灰灰..
之後就打比達傾..
最後就決定去駿屋企玩..
哈..好小去駿屋企..
因為佢屋企成日有人..
之後就去買d野form一陣間飲..
入到百佳簡野飲..
之後駿話想飲酒..
我又唔想飲d苦既..所以買左d水果酒..
入到去見到佢媽同姐..
之後入房玩..
開頭玩鬥主..我都唔係好識..
之後口渴..開左酒飲..
嘩..一飲..想吐出黎..
呢隻提子酒難飲到死..
睇睇下佢又冇寫有酒精..但又放係酒類..
之後我地就囉左黎做“情”罰..
輸既就飲...唉..我都飲左一杯牙..
之後就睇下電視..傾下計..
玩玩下就累...累就訓啦..
但我地計劃去唱早晨k..
哈..就訓著左la..
第二日..就去左唱午餐k..
幾低..36$有午餐食..有得三個幾鐘唱..
不過大家都好似好累咁..
冇上次我地三個唱咁h..
之後係咁飲野啦..
食飽又繼續唱..
到12點半之後夠鐘..
我地就決定去打桌球..
哈..唔知係唔係睇得電視多..
其實都幾難打嫁..
都ok好玩..又唔係好貴啦..
下次可能約多d人玩下..
之後就返屋企..
今日要返星期6學堂..
4堂化學..悶悶悶..
好彩都有吹下水..做下實驗..
如果唔係實悶死..
放學之後去左剪頭髮..
咁岩峰峰同洪都要剪..
之後我就同峰去先..洪要返屋企食飯..
我同峰去到就睇下野先..
咁岩我又去買d會考既答應同d參考書..
之後岩峰峰又買..
買完又行下..因為洪又未到..
幾經辛苦先等到洪黎..咁一齊入去剪..
唉..我剪開既髮形師冇做..
所以冇指定..不過唔緊要啦..都差唔多..
剪完之後..都幾好..
之後關太話會黎..咁岩洪要買33..
咁我就幫洪大改做啦..
一定睇佢之前買個d啦..哈
不過峰峰話冇咁容易見到識既人..
點知就見到楊嘉宜.梁熙姿.同c班女仔..哈
等洪買完..峰又話買..峰買完..tong又話買..
攪左好耐先買完..之後就返屋企..
|