| shing1212 |
|
|
暱稱: 乂誠∼乂 性別: 男 國家: 香港 地區: 葵青區 |
| MORE... |
|
2007 年 8 月 2 日 星期四  |
記動漫展~  |
分類: 未分類 |
哈哈∼∼又好耐冇打啦∼∼
因為呢幾日∼都有野煩緊∼∼
所以遲左打囉∼
講返正題啦∼∼
終於去左動漫啦∼∼
雖然我地冇咩收穫∼∼
只得個太鼓達人既公仔炸....


都要25$∼∼
因為我係到諗∼黎到一定要買d野返去既∼
唔係米白行囉?
所以見到佢都幾q∼就帶左佢返屋企啦∼
係唔係好唔低得呢???哈
咁我就約左啊達同啊駿2點係大x口等啦∼∼
咁去之前∼∼咁諗下入到去可以會餓喎∼∼
所以就買左d包入去食啦∼∼
10$兩個既大大大包∼
咁就地坐地鐵啦∼∼
本報諗住係荔景轉去香港線既∼
比坐中中環線會快好多∼∼
點知啊達就帶點路∼∼
去坐左東涌線∼
攪到要係青衣個個站洛∼
再轉返去香港線∼
從此之後∼啊達就比我地成日串啦∼∼哈
都浪費左4個字啦∼∼
咁終於去到灣仔啦∼∼
咁就照住d人行啦∼∼
點知入到去門口∼
啊駿先話要買野飲∼∼
咁唔緊要啦∼我都要買∼∼
之後又行返出去∼
幾難先搵到間7仔∼∼
入面真係人山人海--”
哈∼啊駿話要買1.5L既氣水喎∼
算啦∼得有佢啦∼
我就買左兩包朱古力.....
買完就入去啦∼∼
行入去個陣冇咩人∼
諗住都冇去人啦∼∼
點知要排隊既∼∼
因為我第一次去∼
所以唔知入面係點既∼∼
唉∼咁都排左一個鐘到啦∼∼
不過一路行∼一路傾既∼∼
咁入到去∼係咁行啦∼∼
其實都冇咩野岩我睇既∼
漫畫又唔岩∼GAME又唔會買既∼
哈∼不過我想去見下大場面姐∼∼
咁行曬之後∼∼其實個到都幾鈿--”
不過都影左好多相..


之後就去左睇表演∼∼
第一個既係洪卓立唱苦行憎∼∼
麻麻地∼
之後係鍾舒漫∼唱既係Let' s Pop∼
幾OK喎....幾勁下...
之後就係李逸朗∼∼唔知唱咩?
哈∼∼
咁之後就冇野睇∼∼要睇一陣先有∼∼
我就係咁聽到D人話鄧麗欣會黎....
但係張飛都冇踇有鄧麗欣既∼∼
啊達重要話係吹水既...邊有可能LA∼
咁我地就等到6點啦∼∼
點知鄧麗欣真係黎∼∼
重唱左Fantasy Tale∼
因為我離得太遠啦∼∼
相唔到--”
之後到Leo主持∼

一直係到問問題∼∼
D鈿路仔勁GAG∼∼
Leo又係咁串佢地∼∼
場面超開心∼∼
問左個幾鐘啦∼∼
之後就到跳舞比賽∼∼
開頸睇都OK既∼∼
幾勁∼∼
睇多幾隊就勁悶∼∼
但係我地已經係前面∼∼
不過最後都走左∼因為勁悶∼∼
周圍行下啦∼∼
行黎行去∼都冇咩收穫...
最後10點幾就走LA∼∼
不過係淋走之前∼∼
睇到好多∼COSPLAY~
勁Q~





之後坐地鐵返荃灣食飯..
食完就去M記傾心事....
傾到2點幾∼我怕冇車就走左LA∼∼
雖然好累∼
但係都開心∼
|
|