第一日夏令返學ˍˍˍˍˍ遲到....
上堂時出面落好大雨...
上上下中文堂 找左個10蚊雞出泥 諗住袋返 個10蚊雞5見左>w<
之後(泥健康 見到個10蚊 佢一指 前面有2個87去望 點知頭撞頭 笑死xD
放學∼∼遲到5屎留堂 正爆>3<!! but MisS梁要留堂測驗=︿=
之後同包包&江生去左 荷里活]]睇鞋=.=再去mk 再去[[官糖倉 道睇 點知7包leg大 冇鞋岩
6點幾返屋企∼∼∼∼