bu be bu be的日誌^3^
shingbun
暱稱: shingbun
性別: 男
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 4 月 11 日  星期日   晴天


2010-04-11 分類: 未分類

哈哈...

聽日就測驗喇..中文同英文..

呢個假期入便淨係溫過幾頁math同m1...

依家好得閒咁玩緊電腦tim-3-

完全沒有測驗的感覺喔!=,=






訪客留言 (返回 shingbun 的日誌)


betty1994927 於 2010-04-14 06:06 PM 發表:
死懶鬼!一3一
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=D
Posted at 2010-04-16 09:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yee199519 於 2010-04-13 05:58 PM 發表:
我今次測驗刀覺得冇壓力冇mood溫書~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

早知同你再玩繽紛樂^3^
Posted at 2010-04-16 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shan_0325 於 2010-04-11 11:21 PM 發表:
comment!(3
哈哈哈加油!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯!^^
Posted at 2010-04-12 06:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ytkiki 於 2010-04-11 09:09 PM 發表:
早知搵你鬥中文算la!-___-''
cm*:):)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 中英文呢個語文野..咪鬥喇
鬥就鬥數學啦-,-
Posted at 2010-04-12 06:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fungmak1993 於 2010-04-11 09:07 PM 發表:
中英都冇乜野溫啦-.-
我都冇乜溫過!-33-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯...
但係今日見到份卷都OO地...
Posted at 2010-04-12 06:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]