今日,KIKI問我既中學生活如何,我諗完之後就答佢唔開心,
因為有D同學唔鍾意我,有D又整估我,
有1個仲叫我TMMS既同班同學唔好睬我,
有D更對我呼呼喝喝,都冇諗我感受。另外,
D功課又跟唔上,考試成績又唔好,
嗲啲媽咪又話我蠢,嗲啲仲話我D咁簡單既嘢都唔識,
有冇讀過書嫁,有冇腦嫁你。 之後,KIKI就安慰我,
但我地未講哂,我就去咗補習,之後就冇再傾LA。