今日好似係購物節同美食節.....(麗如話)
約左d小學fd...麗如...佩嫻....呀芬...美玲...呀娟冇去到...
我同佩嫻....呀芬約左11點半系地鐵站等....跟住再去九龍灣
join 麗如同美玲....齊人就去左等個d唔知咩既巴士...好似係
直接去到既....去到觀塘.(購物節)...跟住入去...要俾$15入埸費....入到去
都有好多買呀.....但都有好多唔岩我地既年紀買既....我地買左d野食呀..
幾好食...食左之後好似冇食到咁....幾得意...-.-跟住去到一間叫Anata
既店舖.....好多護膚品買....我都買左好多....我地諗住去美食節啦....點知
搭返果架巴士返九龍灣....算啦....我地後尾都話唔去啦...去左觀塘APM
行左一陣....去個toilet...食M記......跟住我地去左佩嫻屋企....未去之前...
去左惠康買材料整春捲.....去到佢屋企....都3點幾...就拿拿聲整....個個都有
幫手呀...包完之後呀芬同美玲就負責煎...搞掂就一齊食....好好食呀...^.^
系佩嫻間房睇流星花園(日版).....幾好睇...睇完就走人lu....~返到屋企俾
mum鬧......算....預左啦....-.- |