sHiRlEy.
 
'']]一個人僅僅為自身的光榮而努力,是美麗的|||| 然而在追尋那份光榮的時候|\\,有人沿途打氣``便是雙份的美麗,;;\\
 
沒人愛的時候〞我仍然要愛自己;'`但是,,有人寵愛:;我是會加倍愛自己的]][>//
原來,我追尋的一切,除了使自己更美好,也是希望我愛的人認同我的美好。
要是沒人疼愛,我也許會變成一個懶洋洋的人。
反正我做的事沒有情人的讚美、獎賞和支持,我也就不會對自己有更高的要求。
喜歡被疼愛,也許是人格不健全吧!
 
有人說,能夠不假外求,才是真正的成熟和獨立。
有求於別人,終究是會失望的。
欲求愈多,愈發現人生的不完美。
shirleylam
暱稱: [email protected].
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暫時打包
=]
=]
2007-10-10
TST 30th Annivesary
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天
派卷 驚訝

今日派左三份卷

中文,英文同普通話

成績如下:

中文卷一(語文運用)                          23/30 (低左d///)

中文卷一(作文)                                48.5/70 (已經幾高分,,,全班最高分都係50.5)

中文卷二(閱讀理解+聆聽+課文問題)  60/80 (yeah~全班最高分~但我自己吾太滿意,,錯左成廿分喎~)

英文(Compo)                                  83/100 (歷史新高,,,Eva仲勁~88分呀!ms man都話未試過比咁高分)

英文(General English)                     88/120 (唔係幾好...上年有108分,,,今年差左-/\-)

英文(Listening)                               72/80 (幾滿意~好,,,我下次一定填返既)

普通話                                             44/45 (唔抵呀~我全部都識架,,,點解會填漏架!)

成績暫時如此

聽日迎接history, maths/IS, RE etc.

講返今日上堂d野

DT lor,,,

張sir你想我點喎

話我無危機感

又話個信架容易折斷

你問我知吾知個設計會容易斷

我已經講左個信架係'拍'牆既

但你又話個信架向後跌時會爛

咁'拍'牆又點樣向後跌喎

你話我個設計一開始就有問題

但你一開始都無提過呢d野

我記得我都有喺堂上present過我個信架

果時你都無講d咩

仲有個卡紙模型

我交果時係無爛架

依家爛左只係因為我個模型比人地果d'擲'住

吾代表設計有問題

同埋卡紙同膠片都吾同

喺卡紙見到既問題吾代表喺膠片上會出現

而係膠片見到既問題亦都吾一定喺卡紙上出現

算喇,,,吾講DT喇

------------------------------

最尾果堂去左影班相

嘩,,,搞咩呀

d人走晒去後面

搞到我要坐喺前面影....

有好多人都矮過我啦~

.\/.

放左學去ntp食lunch先返屋企~

 

 

刊登時間︰2006-12-19 04:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天
-/\-

今日約左幾個人去錦泰苑玩,,,勁好玩~~

雖然好玩,,但都吾詳細打lu

講返呢樣野先

____________________

聲明:

以上所有由shirley_0128發的帖子與本人無關
只是有人盜用本戶口
如此帖引起任何問題
本人概不負責
 
____________________
 
都吾知邊個用左我個acc喺uwants 度post 帖!!!\ _ /
 
仲要po人地xg d 野
 
搞到我要打返篇聲明
 
希望儘快有人同我del左篇野啦~
 
 
吾打啦
 
做埋篇寫字練習先la...

刊登時間︰2006-12-18 06:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]