|
今日派左三份卷
中文,英文同普通話
成績如下:
中文卷一(語文運用) 23/30 (低左d///)
中文卷一(作文) 48.5/70 (已經幾高分,,,全班最高分都係50.5)
中文卷二(閱讀理解+聆聽+課文問題) 60/80 (yeah~全班最高分~但我自己吾太滿意,,錯左成廿分喎~)
英文(Compo) 83/100 (歷史新高,,,Eva仲勁~88分呀!ms man都話未試過比咁高分)
英文(General English) 88/120 (唔係幾好...上年有108分,,,今年差左-/\-)
英文(Listening) 72/80 (幾滿意~好,,,我下次一定填返既)
普通話 44/45 (唔抵呀~我全部都識架,,,點解會填漏架!)
成績暫時如此
聽日迎接history, maths/IS, RE etc.
講返今日上堂d野
DT lor,,,
張sir你想我點喎
話我無危機感
又話個信架容易折斷
你問我知吾知個設計會容易斷
我已經講左個信架係'拍'牆既
但你又話個信架向後跌時會爛
咁'拍'牆又點樣向後跌喎
你話我個設計一開始就有問題
但你一開始都無提過呢d野
我記得我都有喺堂上present過我個信架
果時你都無講d咩
仲有個卡紙模型
我交果時係無爛架
依家爛左只係因為我個模型比人地果d'擲'住
吾代表設計有問題
同埋卡紙同膠片都吾同
喺卡紙見到既問題吾代表喺膠片上會出現
而係膠片見到既問題亦都吾一定喺卡紙上出現
算喇,,,吾講DT喇
------------------------------
最尾果堂去左影班相
嘩,,,搞咩呀
d人走晒去後面
搞到我要坐喺前面影....
有好多人都矮過我啦~
.\/.
放左學去ntp食lunch先返屋企~

|