| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 8 月 20 日 星期一  | |
閃電  |
|
近來愛上左閃電
每次落雨都坐喺窗檯
開大隻窗梨吹風
等睇閃電
我睇既唔係普通喺雲間既閃光
係要一條條真正既閃電
唔知點解覺得佢地好靚
而且好有「性格」
佢只會俾你見到
但永遠都唔會俾你影低佢
真係要機緣巧合之下先會出現喺相中


好期待下一個雷暴天~

|
| 刊登時間︰2007-08-20 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 9 日 星期四  | |
打風又如何  |
|
打返尋日 >>1號風球
朝早起身出九龍驗眼
一路搭86一路想嘔, 係好唔舒服
個巴士司機唔識揸車既!成日dup車
最後都係唔得, 落左巴士去廁所嘔
我由細到大都未試過暈車浪囉
驗眼ok, 無深無淺
反而細佬由遠視25度變左近視25度=.=
之後同細佬買完皮鞋就去MegaBox
今次同上次差好遠, 少左好多人
平日行MegaBox好好多
地下有個扭蛋show
$5入場, 裡面有超過200部扭蛋機
但係當然要另外俾錢扭
一共扭左$120-.-
去新開既SPOTLIGHT
嗯..估唔到係賣呢d野@0@
10樓個溜冰場唔知係唔係熱得濟
d冰溶溶地, 一灘灘水咁...
硬係覺得個場細左d
之後食d野行多陣就返屋企
-------------
今日起身時仲係3號風球
但又唔覺好大風, 只係落大雨
打唔正
又無食早餐
下晝都係做功課
岩岩睇完夜晚果個[[巴塞群雄慈善匯香江]]
本來對個節目幾有興趣
但一睇到係慈善拍賣會即刻無癮
我覺得巴塞隆納班人係好無奈個囉
好似動物園d動物咁比d有錢人睇, 握手, 影相
爭在未比人用鐵鍊鎖住 (無聊後加的)
d球員著T-shirt短褲波鞋, 有d仲踢拖
但出席d有錢人就著到懶靚咁
真係可笑
個拍賣會唔駛問一定係喺巴塞入住間酒店度搞
如果唔係點會咁casual
可能佢地係比人臨時叫落去hall添喎~(想像力太豐富=.=)
p.s.姨媽又寄左美食博覽d免費飛梨, 唔知去唔去得成呢? 好想去睇下...

|
| 刊登時間︰2007-08-10 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 138 | »
|