今日係心情複雜既一日~
art.幾好玩~but ms tai變左呀>.<
eng.冇咩事發生 eng lit做哂hw咁~ rk-->maths olivia好勁呀~帶哂頭咁~
eng listen我總算聽得到~ maths.又上= =無奈
chin又有人睇~今日好玩好多~but多hw=^=
到果時~心情處於較低處.
去食lunch.有elaine,christy,sharon,lilian,carmen佢地陪住禾
時間緊迫,薯條埋積如山~最後我地將佢移為平地∼飽到唔識郁=v=”
大姐姐d game都唔好玩既?= =
本來係應該放學∼但係有一d特別事件發生左∼
我唔會做特別報告架啦∼太差劣啦.唉
改變主意要去christy果邊做project.
then去左cookery room到睇人∼為左等carmen∼我地打badminton∼
大家都唔知我咩料∼我都唔係好差既∼只係之前笑到支力∼笑到想噴&嘔coke
打得差左∼見maggie都ok∼我都放心啦∼
我係度休息∼人地去左3樓∼then去1c歎冷氣
carmen得左之後就出發lu∼接著最唔開心既事發生左.我唔記得帶IS書∼問題係要test
衝返去學校5樓.再lok返落去∼大家冇怪我係最開心架^w^
行左好耐∼腳到痛∼到左啦∼
去到會所好似好好玩咁∼勁快了結左∼匯景果間∼都冇咩點去添我∼
then去左打badminton∼大家都支力哂咁∼打得好唔順∼
最後收工∼6:20返到home∼冇俾人話∼
kitty打泥我驚左一驚∼IS又係得佢做哂∼我都冇後悔去左christy果邊∼
今日好開心呀∼
|