KA﹏詠.日記篇
白白痴痴咁又一年啦~
哇哇哇~我要你留左返先好走.\/.
shirleyli
暱稱: 死白痴﹏詠
性別: 女
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
+++++*轉址*++...
哇哇哇-口-有人好開心...
黑色星期五-今日
由低到高
XDDD痴左
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
timetimetimeer/占卜卜
★й①ヲズЗеユЗ★
й①ヲеみШスヘ-blogwasabi-
2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天


玩左成日喔 分類: 未分類

今日係心情複雜既一日~

art.幾好玩~but ms tai變左呀>.<

eng.冇咩事發生  eng lit做哂hw咁~ rk-->maths olivia好勁呀~帶哂頭咁~

eng listen我總算聽得到~ maths.又上= =無奈

chin又有人睇~今日好玩好多~but多hw=^=

到果時~心情處於較低處.

去食lunch.有elaine,christy,sharon,lilian,carmen佢地陪住禾

時間緊迫,薯條埋積如山~最後我地將佢移為平地∼飽到唔識郁=v=”
大姐姐d game都唔好玩既?= =

本來係應該放學∼但係有一d特別事件發生左∼

我唔會做特別報告架啦∼太差劣啦.唉

改變主意要去christy果邊做project.

then去左cookery room到睇人∼為左等carmen∼我地打badminton∼

大家都唔知我咩料∼我都唔係好差既∼只係之前笑到支力∼笑到想噴&嘔coke

打得差左∼見maggie都ok∼我都放心啦∼

我係度休息∼人地去左3樓∼then去1c歎冷氣

carmen得左之後就出發lu∼接著最唔開心既事發生左.我唔記得帶IS書∼問題係要test

衝返去學校5樓.再lok返落去∼大家冇怪我係最開心架^w^

行左好耐∼腳到痛∼到左啦∼

去到會所好似好好玩咁∼勁快了結左∼匯景果間∼都冇咩點去添我∼

then去左打badminton∼大家都支力哂咁∼打得好唔順∼

最後收工∼6:20返到home∼冇俾人話∼

kitty打泥我驚左一驚∼IS又係得佢做哂∼我都冇後悔去左christy果邊∼

今日好開心呀∼



2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天


冇心機 分類: 未分類

有一整個禮拜冇打日記=v=||

放狌大日假~大家係度做咩呀?

我睇哂惡魔在身邊呀~>3<好睇到爆呀~

唔知點解仲有好乖咁溫書~

見到易拎係度寫story~我都想架~but有心無力~

太懶啦我~

今日又有d唔開心/.\

RK俾人叫出去~S.S冇帶newspaper.computer最開心^ ^唔屎聽書~but想玩msn>^<

eng又平常度過.maths project總算趕到~

chin好唔掂.有人睇堂立即冇聲∼elsie都唔答∼本來我都想幫下手架∼but冇人舉得我咁就唔好啦∼

有排先swimswim∼

聽聞st.cat都泥啵>w<”見到好友好令人興奮喔

我又歡喜游水∼

希望聽日交齊哂d hw啦0﹏0”



2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天


2日行動 分類: 未分類

家>>沙田>>尖東>>沙田>>大尾督>>鹿頸(行山.郊外)>>家

呀哥的背影

人地係度搵蜆蜆@﹏@”

芒住哂=3=好搞笑

蟹仔呀>3<好難影= =”

有山有水咁幾好呀∼

我行到好支力呀∼

+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=我係分隔線+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=

今日全日做hw.剪左d頭髮∼好少好少之嘛∼       

仲有既係睇左d書@^@"