| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2005 年 11 月 11 日 星期五 |
 | |
| 黑色11月 |
幾日冇打過日記呢...因而實左太多事發生...
首先多謝左一班好朋友,,經過左呢件事..好清楚大家對我係點..
koko,寶寶,karen,patrick,ki,alki,5蚊,louie,萱萱,崔平,嘉營,camy,rainbow,阿四,pi,曹b,pearl...
總之係呢幾日幫過我既人...真係好感激你地 !!
你地講既每一句,每一個電話,每一個sms,都令我好感動呀!!
星期二,三,四都冇返...小儀係晒面..
食屎啦...冇去resource centre又係晒面咁同我加camy講野..
叫我地補一個星期...冇病呀..我唔得閒返學呀..
點得閒去你個resource centre呀!!!
去個度又無聊到爆...都唔知做咩..
今日返左學,好多人都好掛念我,
maggie一見到我就話攬攬,哈,好耐冇試過了
就算係德貞個時都係form1...
同左小玲坐,嘉茵冇返呀,佢5日冇返學了...仲勁
放學個時彭小姐有人送,哈~~
我同5蚊走呀,順帶一提今朝個地鐵好迫爆...
因為好似有d事,係地鐵仲撞到安仔,
係呀,我地未試過係地鐵撞到~~
今日月唔知點解...唔想個生日咁快到..
冇咩心情celebrate...
但我好想過返個開心既生日呀..
呢個月得返100蚊...
今日飯都唔敢食..車都唔敢搭..
雖然肚餓,,但一返到屋企就訓了...
爸爸快d搵到工..
大家放心..借你地既錢,,我一定會還..
|
| 刊登時間︰2005-11-11 10:58 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 6 日 星期日 |
 | |
| 能 |
好能累...
係我心入面..而家有好多樣野不忿..
唉
1.公司唔比假我放
2.我d assignment未郁過
3.幾個星期以黎,,我未訓過一餐好覺
4.我唔鍾意既人成日煩住我,,我都做得好明顯架啦..唔該你...
5.我隻眼發炎
6.體重仲未下降到
7.身體越黎越差..
唉唉唉唉唉唉唉唉...
好能累..
好能眼訓..
好能多野未做...
好唔想返工..
好唔想返學..
我只係想休息下...姐.. |
| 刊登時間︰2005-11-06 09:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 11 月 3 日 星期四 |
 | |
| 真痛快 |
今日第一堂老妖
堂,咪諗住慢慢返囉...

遲左一個字,返到去點名,
點知!!校長同黃立人係度!!!佢地黎睇堂喎..
我個邊又冇咩人返..
只係得尾二兩個...我坐最頭囉...
後面7個位空左...
隔離個行又冇左幾個...
過左一陣,嘉茵佢地成班一齊返~~~
佢地都唔知校長係度..之後同嘉茵講佢先知~~
老妖
d態度唔同晒囉...因為佢d呀head係度..食屎的

校長走左我地班打回左原形,個個都鬆左
但係仲有個黃立人係度,
佢走埋就更鬆了
好悶呀...上老妖
堂..
講相機...乜差歷史...

係小息個時阿四嘉茵佢地全係玩,叫下面d人做靚仔靚女
,
居然有人應!!...笑死!!
上多幾堂就lunch,同左5蚊同火柴係canteen食~~
好飽...之後係canteen玩打手
,紅到唔紅...
再去左ttb玩,同5蚊,火柴,珊珊,仲有個寶欣同埋唔記得佢個名既人玩
越黎越多人玩~~!!我隻手打到爆左血管!!!!
內出血...好痛...個血痕好勁呀
..可惜post唔到相上黎...
玩多一陣就返去上堂,airline~~
我附近d人去晒唱k lunch,趕唔切返黎,得rainbow同karmen係我後面,
聽左miss講d新野,開頭都唔係幾明架,但係明左之後,就好多問題都答得岩
~~哈
之黎做左d worksheet~~miss so見到我隻手瘀晒,佢話佢心都痛埋..
問我地點解可以玩埋d咁既野呀,heehe~多謝你的關心呀~~

到而家我都係覺得soso好過我小儀好好多.~~
放學個時要等ka yan同camy佢地拎書包同等埋隔離班放,
好在rainbow陪我咋~~

之後同5蚊佢地返屋企,
係地鐵又見到rainbow,佢去彩虹~~我地傾左一陣佢就落車喇~~

今日做郵差的叔叔比左個application form我,叫我去做呢
都好似幾好咁~~不過都係睇下點先
夜晚一路睇電視,玩電腦msn,icq,做assignment...
都係唔係好掂.一心不能三用..聽日再做
好累...整個人也很累...

同5蚊玩msn d game~勁搞笑~~
原來係鬥踩得多地雷呀...我輸了..

p.s. 今日聽左d搞笑野,,真係好搞笑~~哈哈!!
聽日去睇醫生了... |
| 刊登時間︰2005-11-04 05:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 11 月 2 日 星期三 |
 | |
| 妖 |
今日晏左返學…搭小巴個時..
有條佬壓埋黎..佢條仆街又係地鐵落車..
沿路係咁迫埋黎..到差唔多到個時佢郁手摸我..即落車
試下再摸呀…我實dee佢..報埋警呀
呢d野係唔可以啞忍!!!!
返到去..差唔多搭十
調位調左去最前..
好眼訓..小息同佢地玩疊手
佢地話我打得大力喎..
咁唔大力唔好玩架嘛..
去左搵louie 同5蚊食野~~
火柴走左老妖堂~~比佢話呀
老妖真係好煩…乜野都關佢事..
Lunch去左食吉野家,見到kenny~~哈~~
我地又玩人地d7味粉同豉油
即閃~~嘿嘿
上左兩堂又放學,
返到屋企…修眉個時唔小心…少左忽…o…shit…
好眼訓…
|
| 刊登時間︰2005-11-02 09:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 1 日 星期二 |
 | |
| 咁又一日 |
頭4堂RETAIL…TEST,
我同嘉營一路做一路講,搞到SOSO走左埋黎~~~
我地即刻收聲~~
之後食LUNCH本來想食芽菜..點知佢收左皮…
冇得食.去左食辣椒…
放學,見到火柴同5蚊玩打手咁開心
於是我同LOUIE係地鐵一齊玩,
D人望住晒我地幾個白痴…
到LOK FU個時又見到條傻佬..
落左車,
再上車,
返屋企…想訓…又冇訓..
食飯沖涼CHAT左陣ICQ..
就訓..
|
| 刊登時間︰2005-11-02 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 18 | »
|