Hiya∼睇我日記仔呀??*

shirleylip
暱稱: shirleylip
性別: 女
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
新年快樂呀*
唔特別*
新一年,,一番新景象!!
再見2005
boxing day!*
文章分類
全部 (89)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 89
留言總數: 51
今日人氣: 2
累積人氣: 1979
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 11 日  星期五 晴天
黑色11月

幾日冇打過日記呢...因而實左太多事發生...

首先多謝左一班好朋友,,經過左呢件事..好清楚大家對我係點..

koko,寶寶,karen,patrick,ki,alki,5蚊,louie,萱萱,崔平,嘉營,camy,rainbow,阿四,pi,曹b,pearl...

總之係呢幾日幫過我既人...真係好感激你地 !!

你地講既每一句,每一個電話,每一個sms,都令我好感動呀!!

 

星期二,三,四都冇返...小儀係晒面..

食屎啦...冇去resource centre又係晒面咁同我加camy講野..

叫我地補一個星期...冇病呀..我唔得閒返學呀..

點得閒去你個resource centre呀!!!

去個度又無聊到爆...都唔知做咩..

 

今日返左學,好多人都好掛念我,

maggie一見到我就話攬攬,哈,好耐冇試過了

就算係德貞個時都係form1...

同左小玲坐,嘉茵冇返呀,佢5日冇返學了...仲勁

放學個時彭小姐有人送,哈~~

我同5蚊走呀,順帶一提今朝個地鐵好迫爆...

因為好似有d事,係地鐵仲撞到安仔,

係呀,我地未試過係地鐵撞到~~

 

今日月唔知點解...唔想個生日咁快到..

冇咩心情celebrate...

 

但我好想過返個開心既生日呀..

呢個月得返100蚊...

今日飯都唔敢食..車都唔敢搭..

雖然肚餓,,但一返到屋企就訓了...

 

爸爸快d搵到工..

 

大家放心..借你地既錢,,我一定會還..

 

 

 

 

 

刊登時間︰2005-11-11 10:58 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 11 月 6 日  星期日 晴天

好能累...

係我心入面..而家有好多樣野不忿..

1.公司唔比假我放

2.我d assignment未郁過

3.幾個星期以黎,,我未訓過一餐好覺

4.我唔鍾意既人成日煩住我,,我都做得好明顯架啦..唔該你...

5.我隻眼發炎

6.體重仲未下降到

7.身體越黎越差..

 

唉唉唉唉唉唉唉唉...

好能累..

好能眼訓..

好能多野未做...

好唔想返工..

好唔想返學..

 

我只係想休息下...姐..

刊登時間︰2005-11-06 09:52 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 11 月 3 日  星期四 晴天
真痛快

今日第一堂老妖 堂,咪諗住慢慢返囉...

遲左一個字,返到去點名,

點知!!校長同黃立人係度!!!佢地黎睇堂喎..

我個邊又冇咩人返..

只係得尾二兩個...我坐最頭囉...

後面7個位空左... 隔離個行又冇左幾個...

過左一陣,嘉茵佢地成班一齊返~~~

佢地都唔知校長係度..之後同嘉茵講佢先知~~

老妖 d態度唔同晒囉...因為佢d呀head係度..食屎的

校長走左我地班打回左原形,個個都鬆左

但係仲有個黃立人係度,

佢走埋就更鬆了

好悶呀...上老妖 堂..

講相機...乜差歷史...

係小息個時阿四嘉茵佢地全係玩,叫下面d人做靚仔靚女 ,

居然有人應!!...笑死!!

上多幾堂就lunch,同左5蚊同火柴係canteen食~~

好飽...之後係canteen玩打手 ,紅到唔紅...

再去左ttb玩,同5蚊,火柴,珊珊,仲有個寶欣同埋唔記得佢個名既人玩

越黎越多人玩~~!!我隻手打到爆左血管!!!!

內出血...好痛...個血痕好勁呀 ..可惜post唔到相上黎...

玩多一陣就返去上堂,airline~~

我附近d人去晒唱k lunch,趕唔切返黎,得rainbow同karmen係我後面,

聽左miss講d新野,開頭都唔係幾明架,但係明左之後,就好多問題都答得岩 ~~哈

之黎做左d worksheet~~miss so見到我隻手瘀晒,佢話佢心都痛埋..

問我地點解可以玩埋d咁既野呀,heehe~多謝你的關心呀~~

到而家我都係覺得soso好過我小儀好好多.~~

放學個時要等ka yan同camy佢地拎書包同等埋隔離班放,

好在rainbow陪我咋~~

之後同5蚊佢地返屋企,

係地鐵又見到rainbow,佢去彩虹~~我地傾左一陣佢就落車喇~~

今日做郵差的叔叔比左個application form我,叫我去做呢

都好似幾好咁~~不過都係睇下點先

夜晚一路睇電視,玩電腦msn,icq,做assignment...

都係唔係好掂.一心不能三用..聽日再做

好累...整個人也很累...

同5蚊玩msn d game~勁搞笑~~

原來係鬥踩得多地雷呀...我輸了..

p.s. 今日聽左d搞笑野,,真係好搞笑~~哈哈!!

聽日去睇醫生了...

刊登時間︰2005-11-04 05:33 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 11 月 2 日  星期三 晴天

今日晏左返學搭小巴個時..

 

有條佬壓埋黎..佢條仆街又係地鐵落車..

 

沿路係咁迫埋黎..到差唔多到個時佢郁手摸我..即落車

 

試下再摸呀我實dee佢..報埋警呀

 

呢d野係唔可以啞忍!!!!

 

 

返到去..差唔多搭十

 

調位調左去最前..

 

好眼訓..小息同佢地玩疊手

 

佢地話我打得大力喎..

 

咁唔大力唔好玩架嘛..

 

 

去左搵louie 同5蚊食野~~

 

火柴走左老妖堂~~比佢話呀

 

老妖真係好煩乜野都關佢事..

 

Lunch去左食吉野家,見到kenny~~哈~~

 

我地又玩人地d7味粉同豉油

 

即閃~~嘿嘿

 

 

上左兩堂又放學,

 

返到屋企修眉個時唔小心少左忽oshit

 

 

好眼訓

 

 

 

刊登時間︰2005-11-02 09:57 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 11 月 1 日  星期二 晴天
咁又一日

頭4堂RETAILTEST,

 

我同嘉營一路做一路講,搞到SOSO走左埋黎~~~

 

我地即刻收聲~~

 

之後食LUNCH本來想食芽菜..點知佢收左皮

 

冇得食.去左食辣椒

 

放學,見到火柴同5蚊玩打手咁開心

 

於是我同LOUIE係地鐵一齊玩,

 

D人望住晒我地幾個白痴

 

到LOK FU個時又見到條傻佬..

 

落左車,

 

再上車,

 

返屋企想訓又冇訓..

 

食飯沖涼CHAT左陣ICQ..

 

就訓..

 

 

刊登時間︰2005-11-02 09:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]