.〝*.流下來的眼淚*﹏要學會承受◆`|]
{什麼也不被討好}只是默默的在付出’*
shirleywing
暱稱: 苦兒~]]*
性別: 女
國家: 香港
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
生日快樂`
遺憾`
hurt`
新北江之旅`
I LOVE LIBRARY`
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
{{我的友情測試}}
{{我的畫板}}
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 40
今日人氣: 0
累積人氣: 2108
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天


勝利的一天// 分類: 未分類

今日一早就要上P.E

仲要落住雨打BADMINTON

討厭!

中午.

最期待我英文比賽要開始了!`

我地班就對2B

唔知係好彩OR黑仔>V<

我地班係

雪梨`

魚`

詩`

比賽丫..

我就對...唔係好想講>V<

一開始抽都的牌..

一個字

黑!!!!!!!

竟然有4個O.同1個 W

愈抽愈想講粗口^^

不過2B的那個

不懂玩..

差不多全部都係好玩哂..

最好以64分WIN左佢

我地3個+埋的係

17X分..

呵呵>V<WIN左^^2B

唔知其他班點呢!?

放學留係SCHOOL BBQ

開心丫

放左學之後見到全級各科排行表

我中文科第2..

呵呵.好開心丫>V<

----------------------

因為某位好朋友話

睇唔到D字,

所以轉左色..睇下效果點


 

 






訪客留言 (返回 shirleywing 的日誌)


LUVDINUN 於 2007-02-09 10:20 PM 發表:
易睇左ahh!=]
你就好啦`第2名 ;)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又幾好..
 
被你的那個(他)
 
那了我的第1>v<
Posted at 2007-02-10 03:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]