今朝6點幾起身,去機場接機,接HEBE機,然後就去朗豪坊出FUNCTION
你話我死唔死,考試前一日都走去追星= =,沈藹彤,你係咪想MATHS真係唔合格啊,
仲走去接機,我真係越來越瘋狂
8點幾到左機場,一路同FANS CLUB既人吹水,
吹到10點倒,HEBE響B閘出左黎,行特別通道,即刻衝過去影相,拍片
冇化妝既HEBE真係好靓,皮膚超好,帶住黑超,好有星味
之後落到停車場,遞CD比HEBE簽,估唔到又會簽WOR
HEBE走左之後,即刻飛去朗豪坊12樓,由11點等到3點幾
中間陳易希上左台,不過完全冇留意呢條友,一路同人吹水
跟住冇幾耐,HEBE就出來啦,我地隔住個鐵欄,同HEBE既距離一米都唔夠啊!!!!!!!!!!!!
勁HIGH,之後,見到東張西望個輝仔,就同佢講左兩句野,IRENE問佢可唔可以同HEBE做完訪問之後,
問下HEBE可唔可以同我地影相,佢話幫我地問下,
活動完左之後,HEBE落左台同東張西望做訪問,
做完之後,輝輝真係幫我地問啊!!!!!!!!,HEBE又應承左WOR
同我地FANS CLUB影左兩張相,勁興奮,
全場的我地呢個FANS CULB有得影,其他人勁羨幕,
之後仲走埋去送機,可惜我地去到既時候,HEBE已經上左機啦,
唯有返屋企
一天追星日記...........完
PS:遲o的擺片AND相上來
|