| «‹ November 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 11 日 星期四  |
| 2010-02-11 |
分類: 未分類 |
好耐冇打過qz xd
呢幾排都冇乜特別xd
就放假啦@@`好想出多d街xd
雖然家下都好密xd
cm下啦=]我會回架xd
|
|
|
好奈冇黎你qooza啦0.0 留個比你啦;;comment;]
|
網主回覆
做乜事女朋友xd Posted at 2010-02-25 07:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
COMMENT:] COMMENT:] COMMENT:]
|
網主回覆
多謝波=p Posted at 2010-02-21 02:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
做乜事t3t xd Posted at 2010-02-21 02:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好啦回.v. xd Posted at 2010-02-16 08:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|