2010 年 8 月 21 日 星期六  |
2010-08-21  |
分類: 未分類 |
好開心呀!今次老公過黎住左差不多三個星期,又只係得我哋一家人係度,感覺好似以前係香港咁呀~好正!
第一個星期因為要攞返之前辦ge証件,所以去左Manchester,帶老公去行下,又食下shusi咁喇。
第二個星期去London玩左4日,好正喎~d地方都好容易揾,景點又多,順頭順路,食得又唔差,
感覺唔錯,個人最鐘意就係London Eye,雖然貴但好值得。
第三個星期去左姪女新屋,係Coventry,撘火車都要差不多兩個鐘,途中係Birmingham落左車去飲茶,車站附近就係唐人街,個Market好大呀~跟住去佢屋企,新屋...梗係有返咁正喇^^ 後尾留底阿妹係度住左兩日,我哋自己三個人返Nottingham先。
尋日陪Kirk去攞A-Level成績,成績達到佢ge目標,好開心,但仲未知劍橋大學收唔收佢,校長好好人,又好搞笑,原本佢同阿仔講,今日都係唔好打去劍橋問喇,因為今日大學應該好忙,未必會答你...咁,點知後來佢又話幫阿仔打去問喎~入到校長室打電話去,真係唔通,哈哈~咁唯有返屋企諗住第二日打喇,一入門口就見到劍橋大學寄黎ge信,好開心呀!!!!!!!!!!!
原本呢一日就已經約左阿藍佢車阿妹返過黎之後去唱k食飯ge(因為我老公就黎返hk~),咁收到d咁好消息咪叫埋kirk同學仔(中國人)一齊去,跟住又叫埋佢阿媽,越來越多人,最後就變左慶祝party喇~由下午4:00玩到夜晚11:00先返屋企,玩得好開心lor~
尋日攞完成績,就被記者訪問,咁夜晚咪去買份報紙睇下有冇喇,冇喎,有d失望~~~咪同阿仔講,一日登唔晒咁多人ge,聽日再睇下喇,今朝上網睇下...有喎~仲有埋相片tim,幾鬼開心呀!仲要係Nottingham最高分哥個呀...哈~哈~哈~

|
2010 年 7 月 28 日 星期三  |
| 2010-07-28 |
分類: 未分類 |
又個幾月喇,呢排好忙,忙咩呢?我都唔知,成日出街,買左好多野,駛錢駛到好似d錢係執返黎咁~黐晒線!
係facebook見到好多fd都去玩,影左好多相,好鬼開心咁,好鬼羨慕,我就好似冇乜動力咁,真係人未老個心老左先。
阿仔今日去見工,做侍應ge,見完都未有結果,諗住冇咁快返工,點知夜晚就打黎叫佢後日去試下,good!起碼有個開始...
呢個星期日老公就飛過黎喇,今次住20日,book晒酒店同火車,去lon......
(閱讀全文) |
2010 年 6 月 9 日 星期三  |
| 2010-06-09 |
分類: 未分類 |
好像...一直有人問我有關留學寄宿的事,我也有興趣收生,但我又是一個好"自由"的人,非必要也不想"困身"自由了幾拾年,很難適應困身的感覺,但為現實所折騰,有機會也會要試試...最近有人問我收假期學生,現在算是講成了,看到時是否成事。
今天跟那個家長講,我不太接受那些沒有心讀書的人,浪費金錢...她也認同~
有時候跟一些家長講這....他們有些會不認同,他們都說就是因為在香港讀不成,想說給他一......
(閱讀全文) |
2010 年 5 月 7 日 星期五  |
| 2010-05-07 |
分類: 未分類 |
苦苦的感覺
終於 她說出口了 雖然是不經意的一句 雖然聽得出來她是忍住不想講 因為她也知道我處境
|
| 2010-05-07 |
分類: 未分類 |
從踏入2010年開始,我的心情就好像英國的天氣一樣陰晴不定,一開始是有些事在進行中但不順,後來不知道是不是受這些事影響,不太好的心情持續到現在,沒力氣掰開它~
今年...不太想找朋友,而朋友好像也不太想找我!?可能沒話題了吧!友誼是要"主動"才能保持的,是嗎?我沒動力怎麼辦?
遠方不時傳來媽媽健康時好時壞的消息,身在異鄉,我能怎麼辦!?
忽然間覺得我的"家緣"不太好~
|
|
| |