__等不到_"結果"
shoTMeng
暱稱: ♥∼Season"∼-
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
漫長的日子
鈴聲響起
二年前二年後
2009-11-30
無福消受
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 103
今日人氣: 0
累積人氣: 1921
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 24 日  星期日   晴天


我也不明白我自己 分類: 未分類

唉~~~~~~~~

今日放假應該很開心的才是!!!

但係我呀爸佢跟排唔知做咩.........

佢今日放工番到屋企.....我同家姐係到食緊飯..........

佢過黎同我地講..........

[我對唔住你地三個......我唔識做你地老豆.........(下!!佢想講咩呀)

我淋住番工番完今個月唔做.........之後買左2+住緊間屋..........

賣左間屋都有百幾萬....我比30萬你地三個!!一人10萬夠過三年

三年之後你地都識出黎搵野做la....我就攞70萬番大陸同呀媽一齊住..

算我對唔起你地!!!我做你地老豆好辛苦!!!]

之後佢講左好多野.............

唉....................我都唔知佢想點!!!

今日好鬼煩...!!!!

 






訪客留言 (返回 shoTMeng 的日誌)


yan2460520 於 2008-02-24 10:47 PM 發表:
做咩你老豆無端端講ed野既' ?!'
咁又係;' ..我地唔可以痴住父母一世'']]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝!!!!
唉.......好灰呀
Posted at 2008-02-25 10:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KLIMAN 於 2008-02-24 02:28 AM 發表:
可會獨立吧!!
人總要長大的''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝.......
咁又係.....人仲有一天要離開父母
Posted at 2008-02-24 05:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]