今日係學校到係到淋邊個係5月14日???
淋淋下又淋左佢!!
眼淚情不自禁地落下!!
R同我講過!!唔知5月14日係邊個好個知...
但係心入面唔知點好!!
我唔知點去面對這個事實!!!
唉............今日沒心情打咁多日記!!
打到這裡算!!