唉也........近排番左大陸呀~~
so好耐都冇打日記....好掛住你地呀~~你有冇掛住我呀~~!
今日下午去左學校等亨放學~~~之後去左v8打機~~
之後我去左搵肥文@濱仔!!!去左ct...佢地係到打機!!!
冇幾耐我家姐黎左(子巾@卡娃)
咁我就過左去同佢地傾計~~~
哈~~~笑死~~子巾淋住搵代替首歌..點知搵左d嬲歌~~~有天使得得b 小丸子~~~仲有好多好搞笑ge歌
之後佢地走左~~肥文佢地都夠鐘~~咁又去左遊界....玩左一陣~~
玩完都差唔多夠鐘回家了!!
之後就各自歸家~~~
日日都係咁...真係好悶~~冇計~~搵唔到工開~~
好想快d搵番份工做呀~~~
|