showswetying
暱稱: °×。盈盈Ⅲ+°.
~MUSIC ~


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

  4. 25

唔記得左今日考9點  搞到我晨早爬起身~  點知又訓唔番wo!!!
唉~ 會考真快!!! 眨下眼得番4科半要考~  嘻=] 我既假期就黎嚕~
尋日上左舅父屋企.. 都係欣欣惹既禍~  佢居然失戀wo.!!!
12歲既細路女同我講戀事  感覺真夠奇怪!~  唔明佢地諗咩..
搞到我放左人飛機tim..=[ 對唔住o!!!  印象中係已經第2次啦T>T
人地話女人既......

(閱讀全文)



 

 

  4. 19

尋日..真係好唔開心~ 咁大個女,第一次有咁重既挫敗感..
考完番到屋企見到阿哥..傾左一陣~  安慰對我一d用都冇~
我怪自己唔用心,怪自己唔努力,怪自己..怪自己=[
阿哥話呢d唔代表d咩野.. 但對我黎講~ 係我睇重自己既地方"
有咁既一刻我想喊  但細心諗落  我其實仲有機會~  只要我肯努力!!
尋晚老豆問起考試既事.. 我都唔知點答佢好~ ......

(閱讀全文)



 

 

  4. 13

今日一早就醒左,皆因要去視察下我試場既位置~ 講起就辛苦嚕Y.Y
一心諗住行落KT, 因為到時候唔想排小巴龍,亦都唔想同人迫巴士!!!!
起初心情幾輕鬆,有種行街既feel~ 點知愈行愈熱,著件短T嫁啦..仲好鬼熱~~
其實我唔多熟kt既路,亦因此行左好多淵枉路!!!~  問左幾個熱心既kt市民先搵到..
最離譜既係我行左154級樓梯+勁斜既上坡先搵到第1間學校..=[
......

(閱讀全文)



 

 

  4. 12

哈哈  都好耐冇打日記嚕~~  因為最近生活苦悶得很T>T
每日張開眼後就要溫書,合埋眼之前都仲係溫緊書..
我開始知道之前點解咁多會考生跳樓.. 十成係悶得滯!!!!
好彩仲有4日就開始考啦,如果唔係我每日都過住咁既生活..
人都死啦.. 係悶死,激死,餓死,羨慕死...  哈哈=]
其實我溫書都幾hey個wo~~ 之前既衝勁冇晒嚕!!! 唔知去晒邊^^
......

(閱讀全文)



 

 

  4. 5


距離會考的第一科仲有十多日  說真的還不太緊張"~
可能係我太心急呱?!  真希望會考快d考完=]  很苦悶的生活..

呢兩日都番左教會溫書  因為家中實在太嘈啦=[
一老一幼的聲音  令我完全冇晒mood溫書  搞到凌晨先起身溫~
黑眼圈又要變大啦=[  考完會考我會變左咩鬼樣呢??  真擔心.."
呢兩日幸好有黃賢陪我溫  先冇咁悶咋~&nbs......

(閱讀全文)