|
|
|
|
|
|
♥ 4. 25 ♥ 唔記得左今日考9點 搞到我晨早爬起身~ 點知又訓唔番wo!!!
唉~ 會考真快!!! 眨下眼得番4科半要考~ 嘻=] 我既假期就黎嚕~
尋日上左舅父屋企.. 都係欣欣惹既禍~ 佢居然失戀wo.!!!
12歲既細路女同我講戀事 感覺真夠奇怪!~ 唔明佢地諗咩..
搞到我放左人飛機tim..=[ 對唔住o!!! 印象中係已經第2次啦T>T
人地話女人既......
(閱讀全文)
|
|
|
|
|
|
|
♥ 4. 19 ♥ 尋日..真係好唔開心~ 咁大個女,第一次有咁重既挫敗感..
考完番到屋企見到阿哥..傾左一陣~ 安慰對我一d用都冇~
我怪自己唔用心,怪自己唔努力,怪自己..怪自己=[
阿哥話呢d唔代表d咩野.. 但對我黎講~ 係我睇重自己既地方"
有咁既一刻我想喊 但細心諗落 我其實仲有機會~ 只要我肯努力!!
尋晚老豆問起考試既事.. 我都唔知點答佢好~ ......
(閱讀全文)
|
|
|
|
|
|
|
♥ 4. 13 ♥ 今日一早就醒左,皆因要去視察下我試場既位置~ 講起就辛苦嚕Y.Y
一心諗住行落KT, 因為到時候唔想排小巴龍,亦都唔想同人迫巴士!!!!
起初心情幾輕鬆,有種行街既feel~ 點知愈行愈熱,著件短T嫁啦..仲好鬼熱~~
其實我唔多熟kt既路,亦因此行左好多淵枉路!!!~ 問左幾個熱心既kt市民先搵到..
最離譜既係我行左154級樓梯+勁斜既上坡先搵到第1間學校..=[ ......
(閱讀全文)
|
|
|
|
|
|
|
♥ 4. 12 ♥ 哈哈 都好耐冇打日記嚕~~ 因為最近生活苦悶得很T>T
每日張開眼後就要溫書,合埋眼之前都仲係溫緊書..
我開始知道之前點解咁多會考生跳樓.. 十成係悶得滯!!!!
好彩仲有4日就開始考啦,如果唔係我每日都過住咁既生活..
人都死啦.. 係悶死,激死,餓死,羨慕死... 哈哈=]
其實我溫書都幾hey個wo~~ 之前既衝勁冇晒嚕!!! 唔知去晒邊^^
......
(閱讀全文)
|
|
|
|
|
|
|
♥ 4. 5 ♥
距離會考的第一科仲有十多日 說真的還不太緊張"~
可能係我太心急呱?! 真希望會考快d考完=] 很苦悶的生活..
呢兩日都番左教會溫書 因為家中實在太嘈啦=[
一老一幼的聲音 令我完全冇晒mood溫書 搞到凌晨先起身溫~
黑眼圈又要變大啦=[ 考完會考我會變左咩鬼樣呢?? 真擔心.."
呢兩日幸好有黃賢陪我溫 先冇咁悶咋~&nbs......
(閱讀全文)
|
|
|
|