| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 11 日 星期六  |
| ... |
今日起身整好野就出喇"
跟住去食野..之後去咗剪頭髮**
哈哈.都幾好..
跟住陪同同去買鞋"無幾耐佢就返屋企lu.
我同媽媽個d就去食蛇"巾"..
好味道..無幾耐就去天水圍喇..悶悶"
|
| 刊登時間︰2006-03-12 05:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 10 日 星期五  |
| 仆街!! |
今日起身整好野就出喇"
跟住上第1堂吾知點解勁眼訓,,
之後通識就同峰sd信息.哈!!
跟住都無乜野喇"頂..上上下堂無喇喇肚痛喎..
上到最後個堂喇"好ya..不過開頭個頭有d暈"
跟住同仁傾計"跟住佢整好我好大聲甘笑..
搞到又比人寫咗個名係出面喇"次次都係佢條仆街..
跟住又係度笑"x2喎..哈哈**
放學去咗食野"之後 去咗元朗廣場..
再行返去千色買野食比家姐就等車"頂..
等個成30分鐘都未有"1返到就比牙媽話..
死人數學ms.超憎佢囉**
打比我老母話我無去留堂.又要記缺點..
搞到牙媽星期1落黎接我放學喎..kid嫁**
|
| 刊登時間︰2006-03-10 07:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 9 日 星期四  |
| ><"" |
今日起身整好野就出luu.
跟住上T侖理勁正"拎電話出黎聽歌..
搞笑**之後上數學kid嫁.
吾屌柒佢都吾得!!無喇喇寫我個名係出面"
跟住同佢嘈咗陣"要我留堂..咪傻喇**
之後就黎夠鐘個陣.笑死"用枝野整肥婆d頭髮"
整吾到出黎喎..笑死喇**笑到勁大聲..
頂"個名要x3喎"on鳩嫁!!跟住就屌鬼喇**
放學去食野"跟住就返屋企luu.. |
| 刊登時間︰2006-03-09 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 8 日 星期三  |
| 爆笑"" |
今日起身整好野就出去喇"
跟住去咗m記搵文文佢地...食埋野就返學luu.
跟住都無野喇"最後個2堂上禮堂聽吾知咩..
哈哈..同朗"傑玩.講笑**笑到肚痛..
kid嫁我地!!爆笑..
放學去食野"跟住就返屋企luu'' |
| 刊登時間︰2006-03-09 06:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 7 日 星期二  |
| 好憎你牙" |
今日起身整好野就出喇"
頂..1返到又比人捉.
跟住小息走咗過去同牙雞個d傾計..
上pe勁悶牙..kid嫁**
之後放學去咗食野"跟住去咗元朗廣場個邊..
頂..見到小明佢地喎.跟住屌佢老母..
用d菊花茶整我喎"濕哂喇..on鳩嫁.勁憎小明囉..
跟住去咗吾知邊度"龍仔佢拎咗我包糖走佬..
之後佢行返過黎..係甘打佢"勁嬲個陣**
跟住去咗元朗廣場廁所整返個頭"
無幾耐就返屋企喇"跟住沖涼..
勁爆憎小明牙""聽日你就仆街** |
| 刊登時間︰2006-03-07 07:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 38 | »
|