我好想返開明學校......沒得返學.....呢個月都好唔習慣....
本來今日約左細佬去睇....阿森一族大電影''.......但係佢失約......無辨法啦.....只好留係屋企發''白日夢''...
玩電腦
啦....''
因為呢幾日我要去補習.......所以唔得閒打blog.....敬請原諒....!!
今日我出街買左一對鞋....到處逛街....今日駛左$120幾蚊呀!心痛
死我啦......
7月13日係我既大日子,點解?因為個日係我既畢業禮,而係個日我地一班同學&一班老師約定係十年既今日..即2017年7月13日係元朗安興街足球見面.....希望各位同學&老師唔會忘記我地既~十年後之約~啦!到時你地一定可以見到我嫁!