今日躍進之後,就同麥K返屋企,行行下,去到巴街,見到陳學勤、翟嘉恆、江家俊、
梁睿軒佢地打波,之後我同麥K一齊同佢地打,打打下見到鄧思磊、林其鋒、陳恩朗…
佢地成班人都好乞人憎,成日唔俾人打= =''尤其係(陳學勤、鄧思磊、江家俊)呢三
條仆街 ̄皿 ̄///,同我行一邊啦…