今朝唔記得帶銀包,鎖匙.. 衛生署D人黎左... 要設計一個學會... 我地組寫楊過學會.. 跟住佢讀左我果張出黎... 中文堂 黄凱欣排錯左D圖書.. 皮皮就好惡咁鬧佢.. 仲鬧左好多句添..唔駛咁下..
CY 好專心咁聽佢講野.. art 我地果組唔駛做..下堂先..^^ 睇人做Drama.. 超好笑囉... 中史堂 冇野好講... Eng Miss Lee D戲好假囉.. Dict..
今朝仍然仲係好凍... 早會 check校服... BK forgotten 中文堂 部電腦開唔到個powerpoint... 皮皮認為部電腦太多野所以就開唔到.. 佢就删左Miss Lee D powerpoint...
maths 我要抄野..>< 我淨係錯左1條佢講果D問題... 咁都要抄晒全部.. Eng Miss Lee話我地會憎佢.. 我冇..淨係覺得佢煩... I.S 伍卓恆調左過黎... 佢成日講埋晒D淫野... 好核凸..
今日係day 6 DT 做筆桐... 介板.. Eng ERS.. 我同kty調左位... 因為我成日都要出去.. 唔方便..
maths Miss Wong 叫我解題.. 但我解到唔清唔楚咁.. 中文堂 調返位.. 跟住佢係到講詩.. 好想訓教..
I.H Miss Wong話kwan Ho x鐘意唱歌,鐘意吹水... Jenny就話:吹水都唔夠我勁!! 哈哈.. 派test.. 錯得好唔底..
今朝10點鍾就起身... 好耐都未試過咁早... 晏就 補習... 原來姚博士同我一齊補April嫁.. 我諗以後會好好笑...
今朝8點半就起身... 9點鐘返到學校... 發覺冇乜人係學校... 原來10:00先集合...唉.. 比朱sir昆左.. 佢話9:30集合.. 跟住上車..
聽MP3... 去到睇戲.. 都幾好睇.. 返到學校陪Grace,Wing吃野... 吃完係新達行左1陣.. 返屋企..