| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2008-07-06 |
晨早五點
俾我家姐吵醒
去左沙灘游水 沙灘d水好黃又咸
游到八點 我同左呀爸呀媽返屋企
我不知既辛苦 到左八點半去左留下大快活食野
叫左兩個餐 同呀爸呀媽食 點之我可能太辛苦
我都係食左少少野 就冇食
返返上去屋企 都九點幾
我玩多陣電腦 聽陣歌都訓左
今早就係咁樣過
|
| 刊登時間:妒忌 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-06-30 |
今日我地去左迪士尼
都幾鬼黑 成日上午都落住雨
搞到玩都唔係既開心
本來 去個到係玩牙
我地成組都被人罵
好無奈囉!
最衰係個個組長{都唔知邊個叫解散呢?}
最無奈係個個林雅靜
佢又唔係我地班既負責老師[超多多聲]
連潘sir都冇出聲
{佢有咩新屎羅白皮}禁出聲 大聲就得咩
全世界d人大聲就話到事{以為你係美國總統}
個時真係好想頂佢喎"_"超囂張
佢同MISS蔡比 天同地既關係
我地個火都未[色]
就去左食野 可能飽到死喇
返出個時 見到佢地一班老師
見到都眼緣 F話我知 個時林雅靜差d唉埋係潘sir
個時都-O-曬嘴囉
都唔知點解我會見到潘sir都會咁憎佢囉?
大家可唔可以解答我既問題*.*thx
bye bye"'''''''''."""""'
|
| 刊登時間:妒忌 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-06-23 |
所有野對我都好殘忍
今日 又要留係到
不過 都唔係被miss留低
都係自己自願留低
做緊野時 覺得好肚餓
就同F和阿索一齊去左屯門咖哩屋食咖哩
個到好多野食[$22]
有烤餅,白飯,雜菜,春卷,同主菜咖哩雞
食到我飽曬
食完lunch 又要返去學校
就一齊坐車去中心
做檢查 我都唔想去
好辛苦 乘日都打噴嚏
都唔知係咪有人講我同小儀既壞話呢?
見到醫生 好彩佢係一個女醫生
佢話野都既好 仲問再唔再返黎見多次營養師
唉~心諗(又見營養師一定冇好野)
我就一致決定就唔去
講來講來都係一樣野
你再唔減會患上疾病既機會會好大|
差唔多5點 返返去學校解散
佢地以為我地仲好細咩
我送埋小儀搭車 自己都返左屋企
今日就講到呢到 我都好眼訓[不過話係地知呀!我地間學校連續幾日都唔洗返學] |
| 刊登時間:妒忌 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|