 今朝7點比呀媽嘈....冇理佢...8點幾野都未食就落左去...唔係咁想著條levi's嫁喇...想著條短庫去..但又怕比人串...去到swk 開始有 雨...好彩番倒去學校...個個企晒係到...集緊隊喇喎...比人啤..好樣衰...搭車果陣同平..趙sir玩megazine d game...玩到眼花...之後係車sleep..去,5果度....勁咩囉,,,,,kube咩個westwood d人講到勁好笑囉...笑到look地...今日成日係度影相...d post勁正**成個model咁]] 行到死....不過都有dd好玩...1點幾番到學校...之後我地去食m記...食食下趙sir過左黎 睇番我地d相...之後無啦啦miss黃又過左黎....同我講話星期2chat頭髮 染番晒黑色...全班都要chat...但冇話要剪....都好d...咪染番比佢囉...暑假先再整整個頭....之後去左打波...有個llc 甲組勁屈平機...1on1我厄左好多支野食...牛遠話我班籃屈機....我真係怕我落到場好hi....打到8點幾去左7-11買野食...同qq買埋杯自由針...又係得一條呀 姑睇住,,,,,佢都傻傻地o既...我地真係好自由...我地飲完又針...無限量地飲....勁hi....唔打喇..聽日唔洗番...正
 |