| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
| 2006-07-06 |
分類: 未分類 |
今日好鬼開心啊!因為Clive回返信比我
!logan,你就好啦,去法國,羨慕"屎"喇!
兩個真係叻喇!讀德信成績都可以咁勁,服左你地喇!你地要努力,讀好d書,,,
你地永遠永遠都係我既好朋友 張秋,西追啊!
clive,可能要出國啊!奸媽爹啊!唔好唔記得我ar!唉...CS,Chinese history,IS 呢幾科都頭個幾名!clive,讀得咁好,點解要走啊!
|
|
|
番茄薯仔煲仔飯 於 2006-07-10 02:15 PM 發表:
|
|
|
多人去好牙..happy d..but 我牙媽1定唔比啦!! 你去唔去嫁?..e+有邊個去...你知唔知?
|
網主回覆
我.................... Posted at 2006-07-10 01:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
點鬼知啊!!!一定唔係我地兩個"姐" Posted at 2006-07-10 01:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
太耐冇上網啦..乜都唔知-0-" 勁唔想分班啦..分埋d "BC佬"1班咁咪死得?!* 1E..加油*
|
網主回覆
我都勁唔想分班啦*但係,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Posted at 2006-07-10 01:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
WIng* 於 2006-07-08 01:13 PM 發表:
點解呀??係咪因為,,,??
我都係聽人講架ja,,
|
|
|
W!ng,, 於 2006-07-07 03:51 PM 發表:
點呀,,去唔去ocean park 架??
[[sea peak]]XDD
detail就可以問下我//孔子,,我地諗住,,
見到呢個message就打比我地喇,,
By:琳..
|
網主回覆
唔想去,冇興趣,你搵d男仔去啦!! Posted at 2006-07-07 03:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
不好意思,我仲有野要講,點解你唔上載頭像...
仲有你個「國家」點解係中國內地既?
|
網主回覆
咩啊!都唔知你up what!!
"仲有你個「國家」點解係中國內地既?" Posted at 2006-07-07 03:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你有冇see上面我寫個d野!德信B1中學,你唔好話比我聽你唔識呢間咁出名的男校! Posted at 2006-07-07 03:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
佢係我既好朋友嚟架!!成績好勁架! Posted at 2006-07-06 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
收埋D卡 於 2006-07-06 06:21 PM 發表:
!@#$%^&*())(*&^&~!@#@#!$%#$Y$^%$EYRTN^&INM^BVC*(*^BHVGHJ^&^^#@%^$&*()(*&^%$#$%^&*()__)(*&^%$#
|
網主回覆
你係鄭子穎啊! Posted at 2006-07-06 08:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|