好耐冇黎lo!!
今次絕對唔係懶!其實係我部機壞咗!琴日先搞點!
病咗成個禮拜!病到上堂都想訓覺!唉.........
打完波見到寶同學,同佢ay hi 竟然唔理我!之后問佢仲咩唔理我,佢話知道我say 完hi之后會無野同佢講所以唔理我,我念番起,佢講的冇錯的確say 完hi 就冇野講!佢太了解我啦!呵呵...
打波打到超累!腰超痛!都唔敢話卑阿媽知,如果卑阿媽知道咗就一定鬧我 話打波打到甘痛就唔好打啦!