呢排d測驗好似進步左咁bo......
但又好似唔係,
考個d都 test 唔係好到我係唔係真係識,
但係真都好ge,
証明我去Study Room溫書有用啦.......
往後時間都會好忙,
多謝大家對我ge支持,
你地係我堅持下去ge支柱,
因為你地ge supp,我發揮出出大ge潛力,
感激你地呀!!! ^.^