寂靜小男孩's Blog
◎紀錄成長,訴說樂與悲◎
●體會世界的殘酷,分享僅有的溫暖●
├ 小男孩變成大人的經歷┤
silentboy
暱稱: 寂靜小男孩
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2017-05-21
努力賺錢賺錢再賺錢
2016-12-31
2016-12-12
天氣開始轉涼了
文章分類
全部 (831)
性格分析 (3)
留給將來的我 (1)
未分類 (833)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 831
留言總數: 2027
今日人氣: 32
累積人氣: 14701
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 31 日  星期一   酷熱


听日就返學啦..... 分類: 未分類

今日係8月31日,暑假ge最後1日,

 

听日我就會以中六生ge身份踏入學校,

真係有d唔捨得呢個暑假,唔捨得中五生呢個身份......

尋日返左學校帶班 Form.1 去行山,

但我地學校呢兩年陰盛陽衰,

一班36個人,得8個係男ge,

o曬lo,

行左3個鐘頭,結果我攰到咩咁,

今日仲走左去旺角太子換返d新ge制服(之前買ge唔岩身)

又行左3個鐘,

差唔多行曬咁濟(因為無人識路,成日都行左冤枉路)

唉.....

 

上一個星期我睇左一套動畫,Chobits(人型電腦天使心)

其實係好耐之前,呢套動畫就有ga啦,

不過我上網睇到咪睇lo

劇情唔係好複雜,

都可以話係談情說愛個d,

但有d位好搞笑,

去到最尾,有句「衹屬於我的人」最觸動我,

我諗,我究竟有無機會搵到呢個「祇屬於我的人」呢?

我又有無機會成為別人的那個「祇屬於我的人」呢?

我感到我好似無咩存在感,

點講好呢,就好似有無我都無咩所謂,無人需要我,

我好想有人講,佢係需要我,

我好想有人認同自己,有人依賴我.......






訪客留言 (返回 silentboy 的日誌)


ooYing 於 2009-09-01 05:10 PM 發表:
c0mm3nt`
加油ah`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Alex_Wing 於 2009-09-01 04:09 PM 發表:
我BLOG?
OK LA!!!
我主頁仲五OK∼∼∼
因為我BLOG系一套的!!!!!
係隱之王主題。。。。。>[]<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

great!
Posted at 2009-09-01 06:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Alex_Wing 於 2009-09-01 03:48 PM 發表:
人形好好笑
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



C199596 於 2009-09-01 02:15 PM 發表:
c0mment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0ve_33 於 2009-08-31 09:43 PM 發表:
cOMMenT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aristachan 於 2009-08-31 08:40 PM 發表:
都唔係好辛苦姐^^
今日輕鬆感做晒所有功課^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

趕得上開學之前做曬,
真係太好啦,
期望你听日會係開心ge一日啦!
Posted at 2009-08-31 08:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aristachan 於 2009-08-31 08:39 PM 發表:
你都係丫...
中六應該會有好多壓力架^^
唔好逼得自己太緊牙=']
加油牙!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

明白啦,我會盡自己能力,
做到最好,但會量力而為!
thx~
Posted at 2009-08-31 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]