| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 今日心情有d down.... |
分類: 未分類 |
今日,我就17歲啦,
係我ge生日,
可惜,無人記得....
搞到我心情有d down,
雖然我年年都無人記得,
但我年年都期望有人會記得,
然而年年都會落空,
當然,我係唔會怪任何人,畢竟佢地同我唔係好熟,
佢地無義務記住我ge生日,
但有d人唔記得,就真係令我好hurt啦....
佢地係我最最最最好ge朋友,但都無人記得.....
唉.....
算啦,人每年都有生日,
有無人記得都係咁過生子ge啦,
唯有再希望下年會有人記得我ge生日啦,
再希望最最最最最好ge朋友唔會忘記(呢個先係最重要ge.....)
see u~~~~~
|
網主回覆
Thank You! Posted at 2009-09-19 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
shno 於 2009-09-19 12:29 PM 發表:
一年既生日只得一次, 可能這有點遲,但
生.日.快.樂`x]
|
網主回覆
感謝你,thx~~~ Posted at 2009-09-19 08:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-09-18 06:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ssting 於 2009-09-17 07:26 PM 發表:
生日快樂=)
|
網主回覆
感謝你! Posted at 2009-09-17 07:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
xD Posted at 2009-09-17 07:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thanks! Posted at 2009-09-17 07:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
孝孝我五會比你再d0wn,, 留多戈比你;; 開心D喇^v^
|
網主回覆
thx~~xD Posted at 2009-09-16 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
五好甘d0wn啦. 我一睇到你打bl0G. 又知道你生日,, 就即刻仆過黎同你講;; [[生日大塊洛]]
|
網主回覆
thank you,好感動呀! Posted at 2009-09-16 09:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我記得*0* 岩岩睇你篇野先記得-v- 對唔住喔a_a 送你一句遲來的生日快樂=) 你遲我一個月生日.v.
|
網主回覆
真的嗎?
ok,我記住啦,下年一定會記得ga! Posted at 2009-09-16 09:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|