尋日,我同學校講我想退團,
退出香港少年領袖團,因為學業問題,
學校方面就因為唔想麻煩,同放棄對我ge投資,
搵左3個老師黎勸我唔好退出,
仲同我講若果退出,我就要俾返千幾蚊佢地,
我同父母講,但佢地都願意為我付出,只要我願意,
我一定要努力讀書,一定!
我絕對唔好浪費父母花係我身上ge心血!
P.S 若果我以後想偷懶,一定要諗返起黎件事,令自己繼續努力!