尋日去左大水坑踩單車,
原來諗住踩5,6個鐘ge,
點知其他人又無毅力,
踩得個3個鐘就話走啦,
不過都幾好玩,
我之前係未同人係香港呢度踩過ge,
而且感覺真係好舒服,
d風係咁迎面吹過來,
令我愛上呢種感覺,
下次有機會我一定會再去踩多幾次,
之後我地就去左食野,
食KFC,我都唔記得自己有幾耐無食過KFC啦,
因為d野食又貴,又唔係話特別好食,
不過佢地話去,就去啦,反正都咁耐無去lo,
食玩一餐貴到我心痛ge KFC之後,
我地仲未散,走左去打卓球,
不過好後悔,
自己都唔係好識打,去黎咪waste money?
加上另外個個又鬼死得勁,
令我感到更加無聊,
打玩1個鐘之後就散啦,
返黎之後,覺得對手好嬲,
差d連筆都拎唔到,
都唔知點,不過好彩今日好返好多啦.
听日就要返學啦,總覺得今次holiday好短,
好唔捨得呢個holiday,希望下次ge holiday可以長d,
又可以好似今次咁充實,咁多野玩,咁開心!
|