| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 17 日 星期四  |
| 終於都考完試啦 |
分類: 未分類 |
今日終於都考完試啦,
跟住就有5日大假放,
放完之後又要再努力過,
溫好d書,
今次exam pre得唔夠,
成績唔理想,
一定要係呢個暑假追返上黎先得,
加油 fight!
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-06-22 08:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-06-18 07:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你地咁快考完..... 重有5日大假!!!!!> < 成績唔理想,唔好唔開心 再比d心機啦!!!加油呀~
|
網主回覆
thx Posted at 2010-06-18 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MingC 於 2010-06-18 12:42 AM 發表:
加油加油 =] 一定追得上架..
|
網主回覆
希望啦 Posted at 2010-06-18 07:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
考完啦,享受中... Posted at 2010-06-18 07:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|