| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 20 日 星期六  |
| 尋晚BBQ,都玩得幾high |
分類: 未分類 |
尋晚係呢個 library 同 photography club 一齊搞ge BBQ,
大家都玩得幾開心,幾kai,又幾high,
我都算係咁啦,
不過,有一個人ge態度我始終睇唔穿,
佢同我一齊果陣,又會同我講好多野,好似好關心我,
但當幾個一齊果陣,佢又會將我擲到一邊去,
同其他人講野,
佢究竟對我ge態度係咩呢?
係朋友,好朋友,定係知己呢?
我又應該用咩野態度去對返佢呢?
我唔想再搞錯自己ge角色啦,
搞錯自己ge角色往往下場都好淒慘......
諗諗下,我又係唔係太自私呢?
又犯左小器,自私,自我,佔有慾強ge毛病呢?
定係我諗得太多,佢其實只係當我係普通朋友,
兩個人一齊時只為唔好尷尬,先同我講咁多野呢?
所以當一班人一齊時就唔同我講野啦......
心情好複雜,一方面想佢其實當我係好朋友,
一方面又驚其實呢個唔係真ge,
唉......
無法明白一個人究竟點睇我,令我好忐忑不安.....
羨慕有d人,有一班永不離棄ge朋友.........
|
|
|
未必每個人都可以顧慮到所有人的感受 包括你也是. BE OPTIMISTIC
|
|