寂靜小男孩's Blog
◎紀錄成長,訴說樂與悲◎
●體會世界的殘酷,分享僅有的溫暖●
├ 小男孩變成大人的經歷┤
silentboy
暱稱: 寂靜小男孩
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2017-05-21
努力賺錢賺錢再賺錢
2016-12-31
2016-12-12
天氣開始轉涼了
文章分類
全部 (831)
性格分析 (3)
留給將來的我 (1)
未分類 (833)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 831
留言總數: 2027
今日人氣: 98
累積人氣: 16311
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 4 月 20 日  星期三   晴天


考完高考啦! 開心 分類: 未分類

終於都考完高考啦!

中學生涯就此畫上句號(雖然是個不完美的句號)!

考完心情輕鬆愉快,舒暢,但同時有點惆悵,空虛同失落,

15年,努力讀書,現在完成了......

感覺就是有點不同,好像失去了什麼的感覺......

總而言之,今日開始就是我放假的大日子了!

要盡情吃喝玩樂,然後找工作!

 

有個問題到現在都搞不明白,

如何判斷一個人與你熟絡不熟絡(即Friend 唔Friend)?

就我而言,我喜歡觀察,

觀察他對我的態度與對其他人有沒有不同,

同時亦留意在我主動過後,他有否主動找我,

可是,我發覺依這個方法,會挺傷心,

因為我經常都發覺是無分別,

這個做法是對的嗎?

 

後話: 可怒也, 無Icon 的東東再不報上名來,就統統Block 曬!

激死我啦! 唔好逼我呀!

 

再後話: 認識我ge,唔該唔好將我個blog 話俾其他人知,多謝

我希望呢個blog係我最後ge清靜之地,若果發現事不可為,情況一發不可收拾的話,我會將blog 較做好友

 

岩岩收到科大電腦話 in 我,時間為5月9號,然後第2日考UE ORAL =.=






訪客留言 (返回 silentboy 的日誌)


shno 於 2011-04-21 07:41 PM 發表:
完左中學生涯
都要進入下一階段~~
放自己一個假 然後好好準備自己;]

我同你掉番轉 我想知同個個人fd唔fd.
我會刻意疏遠
真係朋友ge自然會走過黎搵你
anyway,我一向鐘意自己一個XDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

放自己幾日假啦,然後就積極搵工做!
 
你個方法其實我有用過,
就係用黎試佢地,
當主動搵左佢地一排之後,我就會疏離佢地,
睇下佢地有無搵我,若果有就啫係佢在意我,同我friend,
雖然好多時都無搵我(傷心~)覺得自己好似傻仔,
成日咁主動搵佢地,可能佢地無放我上心,
所以都唔知咁做其實岩唔岩
 
我鍾意你識得享受一個人,
我覺得呢點係我需要學習ge
Posted at 2011-04-21 07:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



janice5643 於 2011-04-21 07:14 PM 發表:
考完=]辛苦啦.
可能好快就會有個new life;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

認真覺得活過來太好啦!
New life??
若果係大學都唔錯,I hope la
而且離九月都仲有幾個月,希望搵到工做啦!
Posted at 2011-04-21 07:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kapo424 於 2011-04-20 09:11 PM 發表:
哈哈我中意你講果個方法:D
不過會唔開心囉:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀,我都覺 =.=
Posted at 2011-04-20 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuen612 於 2011-04-20 06:05 PM 發表:
CM f0r U =]
弓喜晒 :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thanks!
Posted at 2011-04-20 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sumsumho 於 2011-04-20 02:17 PM 發表:
cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]